15 Eylül 2012 Cumartesi

Uykucu Ali Şirin

Şu sıralarki haleti- ruhiyemi biliyorsunuz, ne kadar gezip etsem de.
Duygularımı fotoğraflarda ya da normalde açığa çıkarmadığımı söylerim hep.
Ama yazarken kendimi ele veriyorum işte.
İzmir'de benim güzel ev arkadaşlarımı da biliyorsunuz, onlarla yazışırken de beni çok iyi tanıdıklarından yakalıyorlar hemen tabi.
O ev arkadaşlarından Şebnem de, konuştuğumuzda tığ işine başladığını söylemişti bana. Haydağ, hatun can sıkıntısından dantel, oya falan yapıyor diye düşündüm.

Geçen akşam telefonuma bir mms geldi ve..


"Bahsettiğim tığ işi buydu işte, ben sana uykucu şirin yapmaya çalıştımıştım!"

Bunu gördüğümde ve okuduğumda, deli gibi gülmeye başladım!
Hatta o kadar çok güldüm ki, uzun zamandır hiç bu kadar içimden gelerek gülmemiştim!
Annesi de bunu gördüğünde, "bu uykucu şirinden çok Uykucu Ali olmuş ama Şebnem" demiş ve ben bunu görünce daha da çok güldüm.
Resmen bu kadar aralıksız gülmek için o anı beklemişim :)
Şunun tipine baksanıza, bu gerçekten bildiğin besili bir Uykucu Ali!

Benden kilometrelerce ötede, birkaç haftadır ayrı olduğum bu can dost beni düşünerek elleriyle bana şirin örmüş, moralimi düzeltmekle kalmayıp neşemi de yerine getirmiş, taa oralardan yüzümü güldürmüş..
Ben sevmeyim de ne yapayım bu hatunu şimdi ha?

O ev arkadaşlarını burada görebilirsiniz;

Beni misafir ettikleri Tire gezisi yazısı için buraya,
Bu yaz gittiğimiz Foça gezi yazısı için de buraya tık tık :)

10 yorum:

  1. ahahahah..
    süper bişiy bu ya allam.
    bir de kabadayı gibi durmuş
    uykucu değil bu mahallenin bıçkın delüanlısı.. gel bi sen hele gel gel

    bilog sayfanın sapığıyım.. asdjkf..
    fekat. :(
    yarın ankaraya gideceğim ve yorumlarım kesilecek.
    beni unutma kadıııığaaaaann..
    arada biloguma uğra bi tütsü falan yak..
    üç kulhü bi elham oku üfle.. üstüne bir de süpaneke oku :(

    arkadaşını da teprik ederim ayrıca.. allam nasıl bir yetenek bu ya.. hayatta yapamam.. o ağzını oluşturan siyah şeridi bile dikemem o derece

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım.Arkadaşını tebrik ederim.Sen böylece bütün şirinleri tamamlıcaksın gibi bi his var içimde.

    YanıtlaSil
  3. Oyh.
    O ne tatlı bir şey öyle ya!
    Öldüm, bittim.
    An itibariyle anneme ben de istiyorum diye mızmızlanmalara başlıyacağım. :D

    YanıtlaSil
  4. ah bu çok tatlıymışkii :)
    bide bide bu aralar içten gülmene çok sevindiim ^.^

    YanıtlaSil
  5. memento mori; aynen bıçkın delikanlı ahhaahah.
    ya var ya. yazını da okudum blogtaki. üzüntümden kahroldum hağ :( blogun bana emanet, emin ellerde merak etme!
    kendinden haber et arada, bir şeyler yap. nasıl olacak bu ya, olmadı hiç böyle :(
    yolun açık olsun! mektup! aha! seviyorsan bana kart ya da mektup at. anağ çok sevinirim, umutlandım şu an.

    neşeli oyuncaklar; hoşgeldin! nerelerdeydin böyle :) aslında bu şirini senden esinlendi. senin bana gönderdiğin şirin babayı çok sevmişti :)

    Tuvalet Kağıdı; ahahah, aç internettten tariflerini göster, bence yapabilir :)

    Yerli Polyanna; çok teşekkür ederim! benim için mutlu olan birini görmek çok güzel, şimdi daha çok sevindim :)

    Zihnin Arka Sokakları; diğmi! bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. cevabımı verdim. benim sayfaya uğra..
    adjhskdfsdf
    nası bi şey bu allam..

    artığğ heyecandan hirolu mirolu şeylere cevap yazamadım..

    anneeeğğğmm pariiiissss..
    hiro uzakta olabilir emme.. fiziki değil manevi olarak yanında o anneeeeğm.. ben de öyleyim sdjkdff.. romantizmin sınırlarını zorlamaktayım -.-

    kısa saçlı bir ben miyim :O
    anağ hironun bile saçı uzun anasınaaağğ :O

    özel hissettim B|

    ben de sana alıştım.. allam kabs gibi gitmek :(

    YanıtlaSil
  7. memento mori; ahahahah gizli iş çeviriyormuş gibi, bu ne la :)
    manevi olarak dimi, o da güzel, avunurum ben onunla :(
    özelsin tabiii! ne sandın ki! hem de nasıl :(
    kabus değil, arkandan su döküyorum giderken, her şey süpper olacak gör baak!

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlıymış ,keşke biri de baba kaptan mağara adamı örüp beni sevinçten öldürse:D

    YanıtlaSil
  9. asabi bakire; ahahah öyle bir meziyetim olsa hiç durmaz örerdim! :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac