7 Eylül 2012 Cuma

Bir Karadenizlinin Misafirperverliği

Onca kafa dağıtma operasyonundan sonra, arkadaşlarımın yanında aldım soluğu bugün.
Toplandığımız kişi Trabzon, Of'lu ve delicesine marifetli bir hatundur.
Yani misafirperverliği kökeninden geliyor olsa gerek diye düşünürüm hep :)


Şu sofraya baksanız, anne eli değmiş kesin dersiniz ama..
Yok değil.
Önümde koskocaman çikolatalı bir kek varken, o sofradan saatlerce nasıl kalkabilirdim ki!
Feci şekilde aç olmamla birlikte, tabi ki uzuuunca bir zaman kalkmadım.


Ben mamalarımı önüme bu şekilde aldım, daha arkadan gelenler var tabi ki.
Börekler, tatlılar.
Gözüm çok dönmüş, nasıl yediğimi hatırlamıyorum.
Zaten yemek bloglarına girip kaybolmam da hep bu bitmek bilmeyen açlığım yüzünden.


Sonra böyle balkonda, hep birlikte olan fotoğraflarımız arasına üç bininciyi ekledik.
Öyle çok eksik var ki burada, bir kere oğlanlarımız yok.
Kız kıza toplanalım diyip onları biraz satışa getirmiş olabiliriz, ama bu sadece bizim ve bu blogun okuyucuları arasında.

İşte bu insanlar yine bana Arel'den yadigarlar :)

Arel de nedir ki diyorsanız buraya tık tık.
En soldaki dost için yazdığım yazı 2 post aşağıda ama ben linkini de ekliyeyim, buyrunuz buraya.

11 yorum:

  1. ne güzel olmuş, hem yemek hem de bu yemeği dostlrla yemek, devamıyla...

    YanıtlaSil
  2. siz de yemeklerde çok güzelsiniz,ağzınızın tadı hiç bozulmasın,hem mamalardan yana hemde manevi olarak :)

    YanıtlaSil
  3. Valla demeyeyim demeyeyim diyorum ama sen demişsin ben de hak vereceğim.
    Hatun Karadenizli. Hatta Trabzonlu hatta -ben bu ayrımdan pek hoşlanmasam da- Oflu. Böyle on numara olmayacaktı da ne olacaktı =D

    YanıtlaSil
  4. iyi vakit geçirilmiş anladığım kadarıyla :)

    yanlız bir sorum olacak. ama yanlış anlamandan korkuyorum. yediklerinde gözüm yok baştan söyliim :D şimdi soruyorum sorumu: "ikinci resimde tabağın üst kısmındaki yiyecek ne?" leziz duruyorda :(( yoğurtlu bişi snrm.

    YanıtlaSil
  5. ah yemekler harika görünüyor.. tabi sizde :))

    YanıtlaSil
  6. sofra iştah kabartıcı enfes görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Valla yemek de yapmadım çok işlerim vardı, canımı çektirdin felaket:))))afiyet bal olsun güzel kızım benim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. güzeller içinden bir seni seçtim:))

    YanıtlaSil
  9. kitap eylemcisi; teşekkürler..

    anne eli gibi; sizin yaptıklarınızdan güzel olmasın, çok nefisti :) teşekkürler

    mavi61; ahahah, kesinlikle! Nasıl marifetli hatunları var Karadenizin!

    Zihnin Arka Sokakları; neden yanlış anlayayım yahu :) o şey, ismini unuttum ama altında patates var, üzerine yoğurt ve havuç koyulmuş nefis bir şeydi. Al işte anlatırken bile acıktım! :)

    Yerli Pollyanna; çok teşekkürler :)

    sequin; kesinlikle..

    bücürükveben; sağolasın annem..

    Eda Kocakuş; teşekkürler :)

    mavii; ah! :)

    YanıtlaSil
  10. rejimde olan biri olarak şu yemekleri görmek ağzımı sulandırdı :D afiyet olsun canım :)
    inşallah bi gün samsuna beklerim ;)

    YanıtlaSil
  11. I.r.em.c.e; ah, nasıl gelmek isterim bir bilsen. inşallah bir gün :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac