9 Eylül 2012 Pazar

Benim Artık Bir Mızıkam Var!

Uzun zamandır istediğim şeye kavuştum sonunda.
Dün Düş Kızı ile buluşmamızda, Lino Harmonica'yı iyi bir fiyata da görünce havalara uçup aldım hemen!
Benim eskiden de bir mızıkam vardı ama kayıptı kendisi, zaten çocukluk mızıkasıydı.


24 Holes'lı olan da vardı ama ben başlangıç için 16 lık olanı tercih ettim.
Bir kaç nefes denedim tabi ama görüldüğü kadar kolay bir çalgı olmadığını da biliyordum zaten.
İnternetten dersleri araştırmaya başladım bile, yavaş yavaş bend yapmayı öğreneceğimi sanıyorum.


Blues'da kullanıldığında işte buna hasta oluyorum!
Amacım az da olsa ona ulaşabilmek.

Ne dersiniz, Howlin Wolf'un çeyreğinin bir kıymığı kadar olabilir miyim? :)

11 yorum:

  1. Ben de çok isterdim çalmayı, çok severim.
    Ama cesaret edemedim hiç denemeye :)
    Umarım güzel şeyler dinleriz senden.

    YanıtlaSil
  2. Mızıka sesi bana hep çocukluğumda bolbol izlediğim (ben çocukken tv yoktu o yüzden)kovboy filmlerini hatırlatır, şöyle karanlıkta, ateş yakmıştır bir,iki kovboy, ateşin başında yemekten sonra mızıkayla hoş bir şeyler çalarlar:))güle güle çal mızıkanı güzel kızım....videoya bakmadan yorum yaptım, şimdi dinleyeceğim..:)azmedersen neden olmasın? Her şey senin elinde...

    YanıtlaSil
  3. enaaaaammm çoğoş ki la buu
    güzel güzel mızırdatmalar o zaman..

    benim de var iki tane ama işte çalabiliyo musun diye sor çalamıyorum tebisi.. öyle evde süs olarak duruyor kendileri :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili şeker kız Candy,(bak bu ismi çok sevdim.Onun da senin gibi sarı saçları,şeker bir hali vardı)
    Lino Harmonica pek güzel miş ve inanıyorum ki,çok güzel sesler yayarsın etrafa.mızıka dedin de
    aklıma "Bremen Mızıkacıları" geldi.ne güzeldi..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mızıkanla mutluluklar!

    YanıtlaSil
  6. Yıllardır hayalim mızıka çalmak. Ne var ki ulaşmak için de hiçbir şey yapmadımn. :/ Bu adımından ötürü tebrik ediyorum seni.Tekrar heveslendim seni görünce. :D
    Hadi bir kaç ses çıkar sonra ' hadi çok kolay sen de yapabilirsin' de bana. ^^

    YanıtlaSil
  7. Güle güle çal canım benim, iyi günlerde kullan, keyfini çıkar :))

    YanıtlaSil
  8. Mızıkaaaa çalmay çalıştığım ilk müzik aleti :) Flütten daha iyi çalardım mızıkayı , hey gidi günler heyy :) Güle güle kullan dicem ama diyemiyorum zira gülerken kullanamazsın mızıkayı çalamazsın :D

    YanıtlaSil
  9. Neden olmasın. Yeter ki başla devamı gelir her zaman.

    YanıtlaSil
  10. Cessie; bana da bir cesaret geldi işte, umarım iyi şeyler çıkar :)

    bücürükveben; ahah evet annem ya, kovboy filmlerinde de öyledir :) azmediyoruz bakalım neler olacak :)

    memento mori; ben öğrenip seni de heveslendiririm la ahahah, alırsın sonra o mızıkaları eline :)

    Lady Jane; Candy, hiçbir sakınca yok çok severdim :) sevgileer..

    Eda Kocakuş; umarım durmaz bir köşede ve icraata dökebilirim,
    pek bir heveslendim :)

    milky; teşekkürler!

    Tuvalet Kağıdı; Hey! Birkaç bir şey öğrenir öğrenmez seni de heveslendireceğim mutlaka gör bak! :)

    Düş Kızı; seninle birlikte aldık zaten, eminim uğur getirirsin düş kızım :)

    Zihnin Arka Sokakları; ahahah önünde saygıyla eğilir, boynumu bükerim! :)

    Mariposa; ahahah önce normal çalayım, sonra gülerken de şey ederim :)

    Serkan Aydemir; Kesinlikle, heves etmişken elimden geleni yapmalıyım.

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac