25 Eylül 2012 Salı

Buradayım ve Ben Artık 4. Sınıfım!


En son yolculuk var deyip, göçmüşüm buralardan ben.
Yolculuğu atlattım atlatmasına da 1 haftadır taşınma işleri, okul, ders seçmeleri falan derken bir hayli yorucu geçti. Dolayısıyla bloga uğrayamadım, zaten köyüme ancak yerleştim ve internetime de ancak kavuştum ama artık buralardayım :)

Ben diğerlerine göre daha karmaşık bir öğrenci olduğumdan, her şeyi tek tek halletmek zorunda kaldım tabi ders seçimlerinde.
İzmir'e gelmeden önce de 3.sınıf olacağımı sanıyorken, şimdi 4. sınıf olarak karşınızdayım!

O kadar çok dersimi vermişim ve muaf olmuşum ki, hangi sınıf olduğumu bile takip edememişim. Geçiş öğrencisi olduğumdan herkesten çok daha fazla ders alıyordum tabi geçen yıl.
Şimdiyse asıl sorun, geçen yıl intibakın ne demek olduğunu bilmeyip soranlara açıklamakta artık yorulduğumdan, aslında ben 2.sınıfım deyişim ve akabinde bu yıl 4. sınıf oluşumu nasıl açıklayacağım?
İnsanın belli bir sınıfı olmayınca işler böyle karmaşıklaşıyor işte :)

Bütün bunların dışında yazacağım çok şey birikti aslında.
Veronika Ölmek İstiyor'u bitirdim mesela, onun bir yazısı gelecek.
Şimdi Gölge Hırsızı var yolda okumakta olduğum.
Ve hayatımın kitabı diyebileceğim "Martı" dan da bahsedeceğim arada Jonathan Livingston tabi sık sık görebilirsiniz kendisini buralarda, böyle bir çok şey işte.
Neyse ki bloglarınızla ve kendi blogumla da artık ilgilenebileceğim :)

*Fotoğraf İstanbul-İzmir arası gece yolculuğunda, araba vapurundan bir durum halinden.

13 yorum:

  1. Köyüne yerleştiğine göre artık paketini yollayabilirim :) Geçenlerde mail atmıştım ama yoğunluktan görmedin sanırım, ben de henüz yerleşemedin diye tekrardan rahatsız etmedim :)

    YanıtlaSil
  2. canım hayırlı olsun fazla ders almak işte bu yüzden çok iyi, e tabi helal olsun diyorum aynı zamanda hepsini verebildiğin için.

    YanıtlaSil
  3. Harikasın ! Yürekten tebrik ediyorum seni ! çok güzel başarının her daim devamını diliyorum canım ..sEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. yeni döneminizde başarılar dilerim, kitap yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Richard Bach ın "Bir" ini okumuş muydun ?

    Veronica Ölmek Istiyor en sevdiğim Coelho kitaplarından biridir.

    Bu arada yeni dönemin hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
  6. Feribotla biz de bu sabah benzer hallerde döndük İstanbul'a:)
    Hayırlı olsun canım, çok sevindim 1 yıl atlamış olmana.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  7. ayyy ne güzel bişe üniversiteyi 3 yılda bitirmek maşalllah sana çalışkan atom karınca :p

    YanıtlaSil
  8. bir anda iki sınıf birden atlamanı kutluyorum irregularlıktan kaynaklanıyor sanırım bu durum :)
    bana mutlu olduğunu hissettirdin sevindim, ayrıca kitaplarını da çok sevdim bir de bana Martı'yı hatırlattın ki kitaplığıma gidip elime alıp sayfalarını karıştırasım geldi :)
    umarım her şey açısından güzel bir dönem olur sana sevgilerimi iletiyorum güçlü insan :)

    YanıtlaSil
  9. bi şey kalmamış ki okulun bitmesine, son senen güzel geçer umarım, okula girdiğinde hemen bitsin bir an önce mesleğimi yapayım der insan, ayrılık vakti yaklaştıkça okuldan, bi hüzün çöker çoğu insanın içine. off özlemişim çok ben o yılları...

    YanıtlaSil
  10. drwilldone; olur mu öyle şey, her daim mail atabilirsin :) ben okuyup cevaplamıştım ama gitmemiş, tekrar yazdım sana :)

    Dürr-i Yekta; çok teşekkür ederim! sonunda verdim hepsini evet çok şükür :)

    HobiHuzur; çok teşekkürler! kocaman bir aminn! :)

    gonca keskin; teşekkürler, bir tanesi geldi bile :)

    Handan; hayır okumamıştım, ama kesinlikle okunmayı bekleyenlerde. ben de çok sevdim ve çok teşekkür ederim :)

    okuyan; o havayı almak çok güzel değil mi? :) çook teşekkürlerr :)

    Hamide; ahahah atom karınca :) zor oluyor ama yüklenip gidiyoruz işte :)

    greta; şimdilerde daha iyiyim merak etme gretaa :) senin mutlu yazılarını gördükçe daha da çok iyi oluyorum :) çooookça teşekkürler :)

    ebygale; çok özleyeceğim işte ben de! ama şimdilik bunu düşünmek bile istemiyorum. umarım her yıldan daha iyi geçer, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Heeeey, ben bu haberi çoooook önceden aldım kiii hehehe :))))
    Hayırlı uğurlu olsun canım benim, başarılı bir akademik dönem dilerim sana. Bu sayede İstanbul'a dönüşün de bir sene yaklaştı, ollleeeeyyyyy! :)))))
    Öpüyorum seni çok :))

    YanıtlaSil
  12. Başarılı bir yıl olur hepimiz için inşallah (: Hayırlı olsun 4. sınıf olman (: Fotoğraf da çok güzel olmuş (:

    YanıtlaSil
  13. Düş Kızı; ahahah ilk duyanlardan birisin Düş Kızı'm! :) Heeeyyyy! Bu da daha çok görüşmek demek! ahahah :) Çoook teşekkür edeerimmm, uğurlu gelecek dileklerin! ben de öperim çok! :)

    Ayben; Kocaman bir amin! Hepimiz için öyle olur umarım dediğin gibi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac