29 Eylül 2012 Cumartesi

Geleneksel Mahşer Günü

Uzun zamandır sürekli dinlediğim bir şarkı var. Önceleri de çok dinlerdim ama şimdi daha çok sardığımı fark ettim. Sizinle de paylaşmak istedim. 

Korhan Futacı ve Kara Orkestra - Geleneksel Mahşer Günü



Beni şarkıda vuran asıl nokta o saksafon solosu olmuştu.
Yüzlerce kez dinlememe rağmen hala çok etkilenirim. Kulağıma çok tanıdık geldiğini fark etmiştim ve kısa bir araştırma solosu nereden hatırladığımı buldum, açıkçası daha da çok etkilendim!

Şarkıda saksafon solosuyla yaşatılan müzik, hepimizin mutlaka izlediği, Kartal Tibet'in yönetmenliğini yaptığı, Türkan Şoray ve Bulut Aras'ın da başrolde oynadığı "Sultan" filminden geliyor.

Eminim ki, eğer hiç dinlemediyseniz şu sıralar dinlediğiniz en kaliteli Türkçe şarkı olacak.

Sultan filmindeki müziği hatırlamak için buraya bir tık.

İyi Dinlemeler.

4 yorum:

  1. eveeeetttt bu şarkı çok güzel ( : hatırlattığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. hakkaten çok güzelll (bu arada ben seni mimledim :p)

    YanıtlaSil
  3. futacı geçen gün yazdım çok iyi.
    3 ekimde konseri var istanbulda.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Çiy Tanesi; rica ederim :)

    Hamide; hay hay :)

    deeptone; bakayım o yazına. zaten ben ne zaman İzmir'de olsam, en sevdiğim hareketler İstanbul'da oluyor.

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac