10 Eylül 2012 Pazartesi

D&R Kampanyası / Can Yayınları

Dnr'daki 5 liralık Can Yayınlarının kampanyası hep aklımdaydı ama, girip de kitapları kurcalama fırsatı bulamamıştım.

Dün bir umutla girdiğimde standın kaldırıldığını gördüm. Kampanya nerde, bitti mi! diye koşarak bir görevlinin yanına gittiğimde, sadece bir üst kata aldık telaşlanmayın dedi :) Çok üzülürdüm ama ne yapayım.



İçeri girdiğimde dışarısı gayet aydınlıktı, çıktığımda ise hava çoktaan kararmıştı.
Sanırım içeride kendimi kaybetmişim yine.
Ve ben kitapların hepsini neredeyse didik didik ettim.
İşte benim payıma düşenler de bu 4'ü oldu.

Gölge Hırsızı ile Dorotea'nın Şarkısı zaten merak ettiğim kitaplardı.
Patagonya Ekspresi, yol temalı bir kitap olduğundan direk dikkatimi çekti.
Adsız Ülke ise benim için tamamen bir sürpriz olacak.

Bana kalsa daha çok alacağım vardı ama, geçenlerde Alkım'dan da bir çok kitap aldığımdan kendimi durdurmalıydım.
Onun da bir yazısını yazacağım.
Bu gidişle İzmir'e dönerken kitaplarım için hususi bir bavul ayırmak zorunda kalacağım.

Dip Not Olarak; Kampanya Eylül Ayının Sonuna Kadar Sürecekmiş.

11 yorum:

  1. güle güle oku kitaplarını canım, Gölge Hırsızı benim de okunmayı bekleyen kitaplarım arasında başucumda duruyor, umarım güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. kitap eylemcisi; teşekkürler :)

    Fehiman Neşe; teşekkürler :)

    greta; okuduktan sonra yorumlarım, okumamış olursan fikir edinirsin :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumalar:)Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. BİRİNCİSİN; çok teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok kıskanıyorum bu D&R soygunu haberlerini. Herkes kucak kucak kitap alıyor, bana hep hasret, bana hep hüzün, bana hep hazan :(

    YanıtlaSil
  6. Cessie; sen şey yapamıyorsun dimi, üzülme ya öyle çokça çeşit var ama genelde bilinmedik.
    nasıl kıvırayım bilemedim, ahahah :)

    YanıtlaSil
  7. Sırf kapağı için Gölge Hırsızı'nı kesin almalıyım. Onca zamandır bekliyordum ama Eylül bitmeden D%R'ı zengin edeceğiz yine demek ki. :)

    YanıtlaSil
  8. Gölge Hırsızını çok severek okumuştum :)

    YanıtlaSil
  9. Mshn; sorma ya, gerçekten zengin ettik blog dünyası olarak :)

    I.r.e.m.c.e; umarım ben de çok severim, merak ediyorum :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac