26 Eylül 2012 Çarşamba

Veronika Ölmek İstiyor / Paulo Coelho


Kısa bir zaman önce İstanbul'da Alkım Kitabevi'nden İzmir için yaptığım kitap stoğuna dahildi Veronika.
Çok çok merak ederek alıp bir an önce okumak için sabırsızlanmıştım.
Sanırım tam zamanında okumuş oldum.
Her bir satırına, her kelimesine hayran kaldım!
O ince duyguyu okuyucuya nasıl verebiliyor bu adam hiç bilmiyorum.
O kadar ilginç bir sınırda, öyle bir çizgide yürüyor ki sonunun hayal kırıklığı olması imkansız neredeyse.

Bu benim Paulo Coelho'nun okuduğum 2. kitabı.
Diğeri Şeytan ve Genç Kadın'dı, onun yazısı da burada, bir tık
Mektup arkadaşım sayesinde sürekli ertelediğim bu yazarı okumaya başlamış oldum.
Ama dediğim gibi, onu okumak için hayatımın bu dönemi tam zamanıymış!

Ha bir de, Veronika'nın çevresindekilerden biri de bir panik atak hastası olarak anlatılmış kitapta.
Özellikle o kısımları daha ilgi duyarak okudum. Blogun sıkı takipçileri bilir, ben de bir çeşit anksiyete hastasıyımdır.
Bu yüzdendir ki, bol bol altını çizdim okuduklarımın, şimdi hasır sayfalı deftere geçirilmeyi bekliyorlar :)

Şimdi Paulo Coelho okuyucularından öneri isteyebilirim :)
Bir sonraki İstanbul tatilinde birkaç kitabını daha almak istiyorum.
Var mıdır, sıradaki Paulo kitabın bu olsun diyen? :)

17 yorum:

  1. pek çok okur gibi benim kendisiyle tanışmam "Simyacı" ile oldu... bir de "Işığın Savaşçısının Elkitabı" nı okudum. İkisini de listene ekleyebilirsin, ben de "Veronika Ölmek İstiyor"u alıyorum listeme...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben aman aman beğenmiyorum kitaplarını ama beğeniyorum işte. İki kitabını okudum, biri Veronika Ölmek İstiyor'du zaten, diğeri de Brida'ydı.

    Brida ruh eşleri ile ilgili enteresan bir kitap. Sevmiştim ben.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bence Brida'yi da mutlaka okuyun :)

    YanıtlaSil
  4. Simyacı 'yı okumadıysan sırada o olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı ne zamandır okumak istiyordum, bak şimdi,iştahım kabardı yeniden :))
    Alsam mııııııı, almasam mı :)
    Ouuf, o kadar uzadıki kitap kulem :(((
    Öpüyorum tatlım, kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  6. Şu an Zahir'i okuyorum çok güzel gidiyo, bundan önce de Brida'yı okumuştum o da baya güzeldi. Simyacı'yı zaten sölemiyorum :p

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok sevdim Coelho'nun bu kitabını. Daha pek okuyamadığım için öneri yapamıyorum ama ben de bir kaç kitabını daha denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. zeze; kesinlikle almalısın. Simyacı'yı bilmeyen yoktur ama okumamıştım da, denemeliyim.

    cessie; ahahah beğenmiyorum ama beğeniyorum işte :) ah cessie :) Brida ilginçmiş, listemdedir artık.

    Leylək Xəlifə; kesinlikle listeye eklenmiştir, teşekkürler :)

    Handan; evet Simyacı'yı okuma vakti geldi de geçiyor bile, teşekkür ederim :)

    Düş Kızı; kitap alma hastalığı böyle bir şeydir işte, al al al al o kule gittikçe büyüsün ahahah! çook öperim :)

    Hamide; Zahir'e de bakacağım mutlaka, ama şu Brida'dan çok bahsedildi okuyacağım :9 çok teşekkürler :)

    Simay; ben de önerilerden yola çıkarak okuduktan sonra paylaşırım, bir fikrin olur :)

    Süslü Püslü; teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Yazarı severim, Brida'yı ben de çok beğenerek okudum.Zahir'de biraz sıkıldım :(
    Okuduklarım arasında Portebello Cadısı ise en sevdiğimdir, öneririm .

    YanıtlaSil
  10. okumak için tavsiye istemişsin ama okumaman için tavsiyede bulunacam :) elif i aldım iki defa okumaya kalktım ama her seferinde yarıda bırakmak zorunda kaldım, bitiremedim. tavsiye etmiyorum en azından bana hitap etmiyormuş :)

    YanıtlaSil
  11. Selam, yazarın büyük bir hayranı olarak tüm kitaplarını öneririm. Hepsinin ayrı bir yeri ve ruha iyi gelen tarafı vardır.
    Yalnız Kazanan Yalnızdır kitabını beğenmemiştim.
    Onun dışında hepsini severek okudum, hatta bazı kitaplarını ara ara karıştırırım.

    YanıtlaSil
  12. aa herkes simyacı demiş ama olmadı ki böyle, tüh :(
    zaten bu kitapla çığır açmıştı coelho, ben de bu kitabın filmini seyrettim ama eminim kitap çok daha güzeldir.
    Zaten kendimle barışmalık kitaplar okumam gerekiyor sanırım, çok bunalım bir dönem, kış falan geliyor mesela :/

    YanıtlaSil
  13. Beğeneceğini düşündüğüm kitabı Kazanan Yalnızdır.EMİNİM SEVECEKSİN:))

    YanıtlaSil
  14. gonca keskin; Portebello Cadısı elimde bulunmakta, ama Brida'yı da çok merak ettim.

    men de boor; ahahah bu da iyi bir tavsiye olmuş işte, benim de hiç kanım ısınmadı Elif'e, elim hiç gitmedi.

    gülşah; Benim de sevdiğim yazarlar arasına girdi, dediğin gibi tüm kitapları güzeldir sanırım.

    missisgamze; aynen öyle ya, hayat enerjisi lazım kış demek bunalımlı dönemler demek gibi :(

    crazywomanrosemary; sanırım kişiye göre değişiyor bu kitap, ama merak ettim, teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  15. Bu yazarın serisini alsan yine de bıkmazsın:))

    YanıtlaSil
  16. ben de kendisiyle simyacı ile tanıştım.sonra zahir,brida ve elifle devam etti.bu kitabı da elime birkaç kez aldm bıraktm.
    belki alabilirim bi gün :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Adımdan da anlaşılacağı gibi "Brida"yı en kısa zamanda okumalısın. :) Ha bir de "Simyacı" tabi ki.

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac