16 Eylül 2012 Pazar

Yolculuk Var


Bir aylık İstanbul tatilinden sonra, artık gitme vakti geldi.
Bavul hazırlıkları, bilet alışları.
Bu yaz ne de çok şey yaşadım aslında diye düşünüyorum geriye baktığımda.
Her şeye rağmen, hayatımın en özel yazıydı benim için. Çok hem de. Anlatılamayacak kadar özel.
Nasıl unuturum ki?
Kesinlikle hayır.
Hafızamın her anına kazıdım bütün olup biteni, yaşadıklarımı. Her bir saniyesini.
Hem biliyor musunuz, ben unutmam. Hiç hem de.
Ne kurduğum hayalleri unuturum, ne yaşadığım anıları, ne de bana hissettirdiklerini.
Hep içimde, her zaman. Her an.
İnsanın içi neleri tutuyormuş hem, neler barındırıyormuş.
Ne kadar genişmiş meğer.
Ben yine aynı hayalleri kovalayacağım, hiçbir zaman bırakmayacağım. Asla.

Yine özlem günleri geliyor önüme.
Özlemek o kadar güzel ki, bir o kadar da zor.
Ben her saniyeyi hatırlayıp, yine özlemimden öleceğim biliyorum.
Ama özleyecek birinin olması nasıl güzel, her şeyden çok o güzel.
Ne olursa olsun, özlemek yaşadığımı hissettiriyor bana.

Şimdi benim için en önemli şeyi tahmin edersiniz.
"Uzun bir gece yolculuğu" 
Köyüme yerleşeyim de bir, blogu boşlamayacağım :)
Bekle İzmir, seni de nasıl özledim.


Düş Kızı akşam beni arayıp iyi yolculuklar dileklerini ilettiğinde nasıl mutlu olduğumu da paylaşmak isterim :) Böyle hatırlanmak çok güzel :)

12 yorum:

  1. Yolculuk, uzaklara gitmek, ardında sevdiklerini bırakmak... İnan, o kadar iyi bilir ve seni o kadar iyi anlarım ki On The Road'cum...
    "Bunlar sayılı günler, bir amaç için uzağa gidiyorsun ve gittiğin gün bile geleceğin güne doğru yaklaşmış oluyorsun." derdi annem beni motive etmek, özlemimi gidermek ve beni güçlü kılmak için :) Bak, bitti bile benim gurbetim, döndüm evime.
    Öğrenciliğin kıymetini bil tatlım, o kadar güzel günler yaşıyorsun ki :)
    Ve bugün bile, geleceğin güne doğru yaklamış bulunuyorsun ;))

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar unutmayan kız ne de güzel demişsin her şeyde çok o güzel diye :)
    tüm güzellikler seninle olsun...

    YanıtlaSil
  3. O halde sefan olsun tatlım:))

    YanıtlaSil
  4. Düş Kızı; teşekkürler düş kızı, zaten aradığından beri rahatlamıştım, şimdi daha iyi geldi :)

    greta; çook teşekkür ederim greta :)

    Gülsüm Pelin Şipka; teşekkürler :)

    bahar006; ahah, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. herkes gidiyor..ben de gideceğim yakında ama ben serseri bir öğrencilik hayatı yaşadığım için geç gidiyorum.normalde gitmem gerekirdi.tamam aklımdan zorum var =)
    sabahın beşine kadar konuşmak ve inanılmaz benzerliklere rastlamak çok mutlu etti beni.
    öpüldün

    YanıtlaSil
  6. Lady Jane; çoğu arkadaşım öyle yapıyor zaten, benim halletmem gereken çok iş var yoksa okula gideceğimden değil :)
    ben de çok mutlu oldum leydi ceyn, iyi ki uzuuun uzun konuşmuşuz o kadar!
    tekrarlayacağız bunu, sözümüz var :)

    YanıtlaSil
  7. herkesin okula gitme vakti geldi değil mi artık? sen de gidiyorsun.
    neyse ki izmir güzel ve sen de seviyorsun izmiri :)

    hayallerini kovala, hiç bırakma onları olur mu?

    inşallah unutamadığın anıların hep en güzelleri olur.

    iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  8. özlemek,özlenmek,hatırlamak,hatırlanmak ne güzel şeyler,ama bazı şeyleri unutmak lazım en azından angarya olanları...

    YanıtlaSil
  9. Kadiiiiiaaaann. var ya sabahtan beri kirk sayfa sey yazdim. Bi elimi.kaydirmamla herbirseyler silindi. cok huzunluyum su an la. hem yazini okuyup duygulandim hem de.o kadar sey soylemistim sana onlarin bir anda silinip gitmesine iclendim. Sumkurmek istiyorum su an. Dayanamadim. sarili hatunum napar bi mobilden de olsa girip bakiyim dedim. iyi de yaptim. satirlarini cumlelerini noktalama isaretlerini bilen ozlemisim haciii. Oderece bi sevgi yani. neyse möktubumu bekle bebeyiiiim. Sapiginiiiiiimm laaaaagn. bilogunun tacizcisiyiiiiiim.

    YanıtlaSil
  10. Hayallerimi kovalayacağım hiç bırakmayacağım diyebilmek; kararlı olabilmek ne kadar özel bir şey!

    Ve özlem üzebilir belki ama özleyecek birinin olması diye de birşey var dediğin gibi...

    Yolculuk çoktan bitmiştir ama; İyi yolculuklar... :)

    YanıtlaSil
  11. çalıkuşu; ne kadar güzel dilekler bunlar! çok teşekkür ederim! bırakmayacağım :)

    anne eli gibi; angaryalar çabuk unutulur, dediğin gibi unutmak da lazım. Ama değerliler var işte.

    memento mori; ahh memento! olsun nasılsa sen bana bir güzel mektup yazacaksın ho ho :) oradan bol bol okurum! :) Ya ben de seni çoooook özledim daha şimdiden! Mektubu var ya sabırsızlıkla bekliyorum, neler oluyor meraktan çatlayacağım! Kendine iyi bak oralarda, gel yine gel mobilden de olsaaaaa! Ah nasıl severim seni bilsen! Ben de senin biloğun tacizcisiyim ama emin ellerde ahahah :)

    Erdi Karadeniz; çok teşekkürler erdi :) özleme de dayanacağız işte.

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac