16 Ekim 2011 Pazar

Philippe Petit


“If I die.. What a beautiful death.
To die in the exercise of your passion.”
Philippe Petit

2008 yılının hatırlamadığım bir ayında, gece yarısı NTV'de denk geldiğim bir belgesel ..
Man on Wire
Ertesi sabah kalktığımda eskisi gibi hissetmiyordum.

İnsanların bir amacı vardı ve o amaç uğruna ölüm de olsa ucunda, peşindeydiler..
Alan, yer, mekan, olay her ne olursa olsun
Sadece bir amaca hizmet etmek
Hayatı yaşanır kılabilen tek şeydi artık, bana göre.

Bir de kendi seçtiğin hayatı yaşamak, sonucu ne olursa olsun yaşadığın her şeye değen tek şey-miş.
Daha önce bunun önemini yeterince kavrayamamışım
Bravolar bana

4 yorum:

  1. Ne derler;"Zararın neresinden dönersen k^ardır...;)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyleymiş, yaşadıkça öğreniyor insan

    YanıtlaSil
  3. Ne oldu ? Tam hoşgeldin diyecektim ki! Baktım yoksun!..Serap mı dedim..;))

    YanıtlaSil
  4. Bloguna mı ?
    Geldimm kii :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac