7 Ekim 2011 Cuma

Günün Enstanteneleri # 4




Dün akşam stresli olan kafamı dağıtabilmenin huzuruyla uyuyup, sabah gözlerimi açıp aşağıya indiğimde, mektubun geldi! diye bağıran çılgın blok yöneticimle karşılaştım. Yazdıklarıyla günümün güzel geçme sebeplerinden biri oldu mektup arkadaşım, merdivenlerden çıkarken okuyup bitirdim anında.

Sevgili Ece'ye selamlarımı iletiyorum, en kısa zamanda yazacağım 


İkinci bir sebepse, anneden gelen koliyi açtığımda gördüklerim ! Sadece benim için yaptığı " Şeftali Reçeli", salça ve unuttuğum bazı ders notlarımı yollayacağını sanarken, yapacağını yapmış ve bu parası yeni azalan ama söyleyemeyen öğrenciye, gökten inmiş etkisi yaratan börekleri açmış, yollamış :)
Çekirdek bile var :)



Vee .. En az börekler kadar etki yaratan, İzmir'de 'nedense' bir türlü denk gelemediğim, benim efsane tadım olan biscolatayı yollaması beni benden aldı. Paketin içinde sadece10 tane var, ben azalmasın diye bir tane yiyebildim  :(

Günümü güzelleştiren güzel insanlara ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum, ve reçelimle başlayıp şimdi bu muhteşemleri yemeğe devam ediyorum :)

4 yorum:

  1. Ahh ne kadar çekici ve zararlı. O püskevitlerin hepsini bir oturuşta yerim veee her pazartesi spora başlarım olur biter :D

    YanıtlaSil
  2. iyi fikir ama uygulamaya geçilmiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yokluk hiç olmadık şeyleri değerli kılabiliyor galiba. :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac