25 Ekim 2011 Salı

Günün Enstanteneleri #9

Yoğun koşturmacalı bir haftaya girdiğimi sanıyorum

Bir grup olarak çoğu zaman birlikte olmamıza rağmen, uzun zamandır üçlü olarak bir araya gelmedik Aytaç ve Duygu'yla. Bugün onu gerçekleştirdik, geçen yılki gibi. 
Aytaç da bilgilendirildi ve ufak bir kızgınlıkla atlattık. Foça'ya gidermişiz, gezermişiz paşamız bilseymiş sevdim bu fikri


Vee yine uzun zamandır gitmediğimiz, bizim huzur mekanlarımızdan biri olan Portakal'a gittik. Tavladaki üstün başarımı burada da sergiledim 
Birçok zaman yiyecek-içecek ihtiyacımı tavla oynayarak kazanmış bir insanım zaten 

Bir de, Aytaç'la da tekrar yamaç paraşütü kulübüne katıldık. Deneyimliyiz artık ve bu sefer yazılı sınavı geçeceğiz, çok umutluyuz. Ama onlar da 58 soruluk klasik bir sınav yapmasalar keşke bu sefer  .. Öss'den beter ..



Bilgisayar çantası için Vatan Computer'a gittiğimizde ortalığı biraz kurcaladık tabi
Bu görülen de, usb ve hafıza girişi olan bir müzikçalar'mış
Çok tatlı:)



Köye geldiğimde bir mektupla karşılaşacağımı sanırken, anneden gelen devasa koliyle karşılaştım!
İçinde akla gelebilecek her türlü kahvaltı ve atıştırmalık abur cubur vardı! 
Yine börekler açılmış, lahana sarması yapılmış, abladan mis gibi kek de olunca tabi anında mideye indi birçoğu
Görülen kavanoz, kendi rekoruma doğru koştuğum 3. kavanoz şeftali reçelim 

Durduramıyorum..

Biscolataya hala denk gelemedim İzmir'de 
Ama iki paketim var şimdi

Annem Sağolsun 

Bir öğrencinin isteyeceği daha ne olabilir ki ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac