22 Ekim 2011 Cumartesi

Günün Enstanteneleri #8

Okulda olmak her zamankinden daha çekilebilir oluyor
Çünkü artık neyi nasıl konuşmamız gerektiğini bende anlıyorum, ben de biliyorum artık işte ! 
Adaptasyon denen şey gerçekleşiyormuş sonradan


Üç sınıfın da dersini birden aldığım için, artık her yerden tanıdık bir insan çıkıyor, tabi bunlara eski hazırlık sınıflarımı da ekleyecek olursak iibf şuan tam kıvamında benim için. 


Bayram tatiline az kaldı, aile-arkadaş özlemimi dizginlemelerdeyim. Her iki tarafla da saatlerce süren telefon görüşmeleriyle açığı kapatıyoruz. Mesafeler halt etmiş.


Yaşadığım iyi veya kötü her olay, yeni bir yol gösteriyor bana. Hayatın şimdiye kadar ki bilmediğim yönlerinin farkına varıyorum, algılarım açılıyor.
Yaşanacak bir sürü güzel şey var hayatta. Nasıl bir farkındalık bu ?


Şu sıralar aşk yaşadığım güzelliği de sunmalıyım 
Hayatıma anlamlar katan çikolatalı frambuazlı cup'um 
Kendisine DOYAMIYORUM
Yine istedim işte şimdi
Yarın yiyeceğim
Söz




3 yorum:

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac