15 Ekim 2011 Cumartesi

Günün Enstanteneleri #7

Bütünn akşamı çok özlediğim arkadaşımla geçirdim. Bu aralar ne çok insanı, ne de çabuk özlüyorum .
Yeşil bisikletimi de çok özledim, buna ne demeli bilmiyorum. 
Günler önceden mektubumu yazıp yolladım ve yeni bir mektup arkadaşı daha buldum.
Buca'da unuttuğum gözlüklerime kavuştum.


Bir de bugün çook mutlu olmamı sağlayan Serrose ablacımın kargosu geldi sonunda :)


En soldaki mini hediye poşeti , kırmızı Hello Kity çantası ve Winnie the Pooh anahtarlığım
Çok yenesi duruyorlar 
:)

Dünyalar tatlısı Şerife anneye de teşekkürlerimi iletiyorum :)

Not: Bu tür ürünleri Serrose Japon Pazarı'nda bulabilirsiniz.


2 yorum:

  1. Oh sonunda kavuştn :)çok sevindim iyi günlerde kullan.
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ablacım, ben de öpüyorum :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac