11 Mart 2012 Pazar

Üç gün ..

Son zamanlarda yurda gelip dinlenecek zamanı zor buluyorum
Bir şeyleri planlamadan yaşamak en güzeli sanırım
Günler geçtikçe önünde daha güzel kapılar açılıyor farketmeden, dileklerin isteklerin ardı arkası kesilmese de..


Geçenlerde gece 3'te tatlı krizimiz tuttuğunda şekerpare yapmıştık, hazır tabi..
Bu seferki kriz için irmik helvası fikri atıldı ortaya.
Ve ben yaptım evet.. Oynadık bile onunla, şekil verdik falan ..
Böyle bir performans beklemiyordum kendimden ama, harikaydı! 
:)


Az olan boş vakitlerde kağıt ve okeye sardık bu aralar..
Şu görüntüyü nasıl seviyorum anlatamam ..
Bazen en güzel eğlence bu olabiliyor, ne yapalım..



Bahar gösteriyor kendini İzmir'de arada sırada.
Bir de camımın tam önüne bu iki bankı koymuşlar.
 Sevgililer gelip otursun akşamları, biz de görelim diye .
Onlar bir iki blokluk mesafeye karşı gelirken, kilometreler ne halt etsin o zaman.
Dilekler diyorduk hem, onlar güzel şeyler.

Herkese mutlu haftalar diliyorum !
:)

9 yorum:

  1. olsun zaman gecer uzaklıklar yakınlaır:)) cok guzel bır goruntu gercekten.. bu arada gece 3 te usenmeyıp tatlı yapmak supersınız....

    YanıtlaSil
  2. okeye bayılırım yani.helede ucunda ödül varsa.tam kumarbazım anlayacağın:)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu haftalar, dördüncü lazımsa atlar gelirim :P

    YanıtlaSil
  4. deeptone; teşekkürler :)

    Kokosss kelebek; umarım öyle olur ;)

    balböcükleri; ben de öyle oldum şu sıralar zaten, ödül olmadan olur mu :)

    Maya; ahah hep lazım sen gel :)

    YanıtlaSil
  5. öğrencilik günlerimi özledim yahu! en iyi haftalar ^^

    YanıtlaSil
  6. Bahar kendini aydında da gösterse keşke.Sanki bizimle oyun oynuyor.Birden güneş açıyor içimizi ısıtıyor artık bahar geldi deyip seviniyoruz gülüşüyoruz biz de ondan sonra bir bakmışız yağmur yağıyor.Bu nasıl iş:(

    YanıtlaSil
  7. O bankalrı ben hemen oradan yok ederdim senin yerinde olsaydım :))
    Sevgilisi olan var, olmayan var uleyn! :)

    YanıtlaSil
  8. Kuulumsu Kadın; çok teşekkürler :)

    Kaybolmuş Bir Denizyıldızı; Ya bizim de öyle işte, 3 gün önce yaz gibiydi baharı da aşmıştı, ertesi günü yağmur yağdı :(

    Düş Kızı; evet düş kızı sonunda isyana gelicem ben de ! :))

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac