16 Mart 2012 Cuma

Şirinleri Kim Sevmez ?

Makrofilm diye diye beynimi yiyen blok yöneticimin isteğini yerine getirmek için hazır İstanbuldayken bugün çektirdim sonunda. Sonuçtan korkmadım değil hani, panik atağız olsun o kadar :) 
Neyse ki temiz çıktı, rahatladım. 



Dönerken markete girince, alışveriş sevmediğimden beklemekten sıkılmayayım diye annemin büyümedin gitti nidalarına aldırış etmeden direk oyuncak reyonuna yöneldim. Baya bir bakındıktan sonra bu duvar süsüne denk geldim. Kaptım tabi.


Bana laf atarlar çocuksun hala diye, sonra bayılırlar aldıklarıma.
Şirine ablamın hışmına uğradığından paketinden çıktı, el koyulucaktı ama kalp detayından hiç hoşlanmadığım için marketteki kalpli olan şirineyi de o almaya karar verdi.


Bunlar da çerezlik pipetlerim.
Yine ufacık şeyler, yine ufak mutluluklar.

Benim gibi bu tarz şeylerle mutlu olabilen güzel blog arkadaşlarıma da bayılıyorum.
Hele onların da aldıklarını görmek, okumak nasıl keyifli!

16 yorum:

  1. Yaaa çok güzeller.Hangi market buu hemen almak istiyorum bende.Gitti gidiyorda görmüştüm bende.

    YanıtlaSil
  2. çok güseller bende halen şirinleri cok seviyorum : (L) :)

    YanıtlaSil
  3. cok tatlılar:)
    makrofılm ne demek bu arada gecmıs olsun anlamadımkı

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlıymışlar yahu :))
    Hele o pipetler :D

    YanıtlaSil
  5. so cute!!!!love smurfs!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlılaaar :)

    Bayılmamak mümkün değiil.

    Şirinleri çok severdim.

    Lâkin bir türlü çocukken oyuncaklarını almak nasip olmadı, içimde kaldı...

    Bu saatten sonra da kendime yediremiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Şirinler favori çizgifilmimdi. Hala da öyle. :)
    İyi günlerde kullan hepsi birbirinden cici. :)
    İyi haftasonu

    YanıtlaSil
  8. neşeli oyuncaklar; üçler diye bir market pek bir yerde görmedim ben de ilk defa denk geldim =/

    aynur duguk; ne güzell, sevilmez mi :)

    biricitconsungunlugu; yurt için gerekli belgelerin arasınaydı, akciğer filmi. bir şikateyetim üzerine gitmedim yani, ama yine de endişe ediyor insan tabi.

    Düş Kızı; evet ya onlara da bayıldım :)

    cocobloggers; yepp :)

    Dilara AKSOY; öyle deme, bizden geçmiş değil daha yahu :)

    gulsah; çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  9. bende çalışırken yemek saatlerimde mc donalds'ın oyuncaklı menüsünden yiyordum ve bütün şirinleride biriktirmiştim ehehe bende sendenim :) kim ne derse desin :) şimdi o koleksiyonumu almak için uğraşıyorlar ama veermeem :)

    YanıtlaSil
  10. tansumut; heh! işte! harikasın :)

    YanıtlaSil
  11. Böyle minik mutluluklar hayata renk katan en güzel ayrıntılar:) Ben de çok seviyorum bu tarz paylaşımları okumayı.
    Cicilerin çok hoş:)
    Şirinler her zamanki gibi çok şirinler:)
    Pipetlere ise bayıldım:)
    İyi günlerde kullan.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. aynen öyle :)
    teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlılar ama ya :)
    İnsan ne kadar büyürse büyüsün vazgeçemiyor çizgifilmlerden oyuncaklardan.
    Şirineyi yerim ya pipetlere ise bayıldım! :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bu yönden büyümüyor gibiyiz :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Ay laf edenlere bakma sen:)limangoda bu gun şirinler vardi;)pijamaları götmelisin:)pipetlerine bayıldım bende ufacık seylerden mutlu olurum.elindekiyle yetinmeyenlerede illet:)izlemedeyiz:)

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederimm, hemen bakayım limangoya ;)
    zaten hayat başka türlü çekilmez, onları da görmezden geliyorum :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac