14 Mart 2012 Çarşamba

Seferi Olmak

Bu sabah her zamanki gibi kalkıp, televizyonumu açıp kahvaltı etmeye koyulmuştum. Ve bir yandan yine çoğu zaman olduğu gibi skype'ta anne ve ablayla iletişim içindeydik. Oda arkadaşım memleketine dönücek diye bir muhabbet çeviriyorduk ki, kendimi birden Adnan Menderes Havaalanında buldum. 



15 dakika içinde ablam bütün işlemleri halledip uçak biletini kapmış ve beni de yollara dökmüş oldu. 
Tamamen alakasız bir zamanda, kısa süre içinde nasıl toparlanıp İstanbul'a geldim bilmiyorum.
Şu an sorsanız ne yerde ne gökteyim.
Önceden karar verseydim, her zamanki gibi uzun otobüs yolculuğunu tercih ederdim.
Ben yolu seviyorum ama anlatamıyorum bunu kimseye, seviyorum işte!
Uzun yol ve mola durakları, bu seferlik üzgünüm..

9 yorum:

  1. otobüs yolculukları gerçekten güzel oluyor. özellikle gece yolda olmanın tadı başka geliyor bana. o mola yerlerine sıcacık otobüsten indiğimde hissettiğim soğuk bile ayrı güzel. bak şimdi yollarda olasım geldi :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel olmuş :)

    ben de uzun otobüs yolculuklarını severim.ama genelde kısa tatillerimden en fazla faydayı elde edebileyim diye uçak kullanıyorum.

    son zamanlarda da deniz otosu ile izmire gitme fikri düştü aklıma :)

    YanıtlaSil
  3. benim de en sevdiğim otobüs yolculuğu ki üniversitede okurken istanbul'dan sivas'a sivas'tan istanbul'a hep otobüsle gidip geldim bayıla bayıla :)

    YanıtlaSil
  4. ucak yolculugunu cok severım ama uzunnnn yolculuklarda..fakat yazın otobus yolculugu gece o mola yerleır benı hep ayrı sevındırır:)) gercı oyle uzun zaman oldukı:((( pofff

    YanıtlaSil
  5. naley; gece yolculuğu candır ya, benim de yolda olasım geldi şimdi :)

    okuryazar naneşekeri; zamandan tasarruf için beni de uçakla getirttiler işte. evet İDO sefer yapıyormuş sanırım ayın 22sinde başlayacak. Kesinlikle denemeli :)

    Esotron; Eziyet diyor ev ahalisi ona, nasıl sevdiğimi ben de anlatamıyorum işte..

    Kokosss kelebek; Uzun otobüs yolculuğu kesinlikle insana iyi geliyor ..

    YanıtlaSil
  6. ruh terapisidir o uzun yol yolculukları...

    YanıtlaSil
  7. o uçağın penceresinden ne çok bulut resimleri çektim; korkumu unutmak için..

    YanıtlaSil
  8. iyi bir yöntemmiş. insan alışıyor..

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac