5 Mart 2012 Pazartesi

İşte O Mim ..

Sevgili Senden Benden Bizden ve PisPapaz tarafından mimlenmişim. Herkeste zevkle okuduğum bir mimdi bu. Ben de hemen cevaplıyorum.. 5N 1K miminde aklıma bir cevap gelmedi resmen. deeptone'dan özür dileyerek o mimi pas geçiyorum :(




1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?


Bu soru mim'in en sevdiğim sorularından biri.. Adı hakkında hiç fikrim yok. Ama,
Oasis'in, Don't Look Back in Anger'ı bütün bir hayatımın fon müziği olabilir. Noel Sally'e seslenirken, aslında bana seslendiğini tüm dünya duysun isterdim.

Mesafeleri değiştirmek isterdim sanırım. Mesafeleri yok ederek, her sevdiğim insanın yanımda olmasını sağlardım.

3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri? 

Edward Scissorhands'in 'I love You' sahnesi başı çeker bu soruda ..

Toy Story 2 - Woody'nin onarılma sahnesi. Etkilenmeyi bırak, o ne güzel bir sahnedir :)

Bi Mong'un her rüya sahnesi



Findinf Neverland - Peter'ın isyan sahnesi

Benny and Joon - Sam'in Charlie Chaplin sahnesi . Nasıl eğlencelidir!
Hatta bunun Depp vs.Chaplin videosu da çok hoştur :)

Pirates of The Caribbean The Curse of The Black Pearl - Etkilemekten öte hayat felsefesi edinilen I'm dishonest sahnesi.


4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

Treni kendim kullanarak istediğim her yere giderdim herhalde, bilemedim.

5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?

Supernatural
The Vampire Diaries
Leyla ile Mecnun 
Yalan Dünya

6 yorum:

  1. Cevaplar süper :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Senden Benden Bizden; ben teşekkür ederim :)

    hypo; seçmek çok zordu aslında.

    rakolnikow; aklıma geldikçe genişler belki.

    YanıtlaSil
  3. mesafeleri yok edince bana da haber versene! ya da haberim olur mu zaten? haha :))

    YanıtlaSil
  4. keşke öyle bir şansımız olsa Kuulumsu Kadın! :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac