23 Mart 2012 Cuma

Günü Güzelleştiren Paket..

Yoldan dönmenin ve önceki akşam hiç uyumamış olmanın yorgunluğu ile dün aslında kötü bir sabaha uyanmıştım. Sonra blok yöneticim kargomun olduğunu söyledi ve..



İçini açmaya kıyamadığım bir paket çıktı karşıma..
Yöneticim bana paket geldiğinde genelde benden daha çok heyecanlanır neredeyse, bunu daha önceki yazılarımda da belirtmiştim.
Kıyamadım bu sefer merakına ve birlikte açtık ..


İçinden çıkan bu her güzel şey, Neşelioyuncaklar 'ın eseri..
Beni bugünlerde başka hiçbir şey bu kadar çok mutlu edemezdi herhalde..
Biscolata sevdamı bilip bana onlardan yollaması nasıl ince bir düşüncedir..
Bu çeşidini denemek istiyordum uzun süredir. Mochalı olanı artık yok, tabi diğer ufak çikolatalarım da :)
Bir öğrenciye gönderilebilecek en güzel şeyler sanırım, hazine sandığı gibi :)


O da benim gibi bir şirinler hastası :)
Şu şirin babayı gördüğümde nasıl sırıttım, herhalde az çok tahmin edilebilir..
Nasıl güzel bir el emeği, nasıl güzel bir marifettir bu!
Kendisi artık yatağımın üstünde duruyorlar :)


Bunlar minik kesemden çıkanlar. 
En ufak ayrıntıyı bile düşünmek böyle bir şey olsa gerek.



Bu da balkabağı anahtarlığım.
O da şirin baba gibi bir el emeği..
Derste bütün gün bununla oynuyorum, tipine baksanıza :)

Beni nasıl mutlu ettiğini ancak anlatabilmişimdir herhalde..
Bu blogtan çok çok güzel bir insan tanıdım ben yine.
Sevgili Pınar'a burdan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum..
Uğur getirdiler bana ..

Bu şirin baba gibi daha birçok çeşit var O'nda..
Sipariş de aldığını tahmin ediyorum. 
Neselioyuncaklar'a uğrayıp o mükemmel amigurumilerine bir bakın derim ben, bayılıcaksınız :)

8 yorum:

  1. ayy o şirin baba nedir öyle bayıldım :) sana şans getirsin, şu biskolata ile olan aşkımız ne olucak yaa :((((



    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok sevimliller çok şanslısın. :)

    YanıtlaSil
  3. uskuplu yine keyifin yerinde :)

    YanıtlaSil
  4. darkolivee; biscolatanın reklamları daha yokken severdim bile :(

    Pembe Kereste; :)

    Ferhat Bayram; güzel insanlar sağolsun :)

    YanıtlaSil
  5. yaw canımı sıkıo bu saatlerde gofretli biscolatalı resimler heee:):)

    YanıtlaSil
  6. Özgecim nasıl sevindim yazdıklarını görünce.Beğenmene de ayrıca sevindim.Hepsini güle güle kullan.Bende seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.

    YanıtlaSil
  7. The Merika; ben de dayanamıyorum :)

    neşeli oyuncaklar; teşekkür ederim, hem de nasıl kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. HEPSİ HARİKA DA BEN BALKABAĞINA BAYILDIM NE GÜZEL GÜLEN YÜZLÜ..ş:))

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac