28 Mart 2012 Çarşamba

Sadece 2 soru..

Çok sevdiğim blog arkadaşım sevgili düşkızı beni mimlemiş..
O iki soruya cevap veriyorum :)




1- Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı? Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz? Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki de değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?


Eskiye dair özlediğim bir şeylerin olduğunu söyleyemem aslında. Çünkü  her şeyi yaşanması gerektiği gibi yaşadığıma inanıyorum. O zaman ne yapılması gerekiyorsa, canım ne istiyorsa onu yaptım ve tadını çıkardım. O yüzden hiçbir şeyde aklım kalmadı.

Bundan yeterince önemsiz olduğundan daha önce hiç bahsetmemiştim ama, "artık yok" dediğim şey aslında bunca zaman yazılmasına bile gerek duyulmayan insan.
Ama sorulunca aklıma iyi ki de değişti diyebileceğim başka hiçbir şey gelmedi..

Hayatımın bu kadar düzenli, huzurlu ve yolunda gideceğini bilseydim hayatımı, onun o mide bulandırıcı hayatıyla paylaşmazdım. Ama insan neyin ne olduğunu geç anlıyor çoğu zaman. Müthiş bir hayat tecrübesi olduğunu kabul ediyorsun bir zaman sonra ve geriye kalan tek şey "acımak" oluyor. Bu duyguyu ilk defa bu  kadar içten tattım. Acıma duygusu her bir şeyin özeti.
Eskiden bu yana iyi ki de değişen tek şey bu.

Bu kısmı okumasaydınız da olurdu bile.

Şimdiyse önümde milyonlarca kapının açılmaya başladığı bu yılın tadını çıkarma çabasındayım

2- Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz? Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? "Hayalimdir.." dediğiniz bir şey söyler misiniz?

Köye yerleştiğimden beri değişmesini istediğim bir şey yok şu an. Her şey yerli yerinde.
Tek ihtiyacım olan bir bisiklet.
Şöyle 2. el bir bisiklet bulduğumda tam da istediğim hayatı yaşıyor olacağım.
Tek eksiğim o malesef ..
Ve daha önceki mimlerde de sürekli söylüyorum bunu aslında.
En uçtaki hayalim, hayatımın bir kısmını İskoçya'da geçirmek.
Onun dışında manyak gibi hayal kurarım ben, hangi birini söyleyeyim bilemedim :)

Mimlediklerimi haber vereceğim..

3 yorum:

  1. Yaa bende İskoççya'da yaşamayı çok isterim.Buna biraz da Barbara Cartland romanları neden oldu.Oranın bol yeşilliği içinde bir şatoda yaşamayı kim istemez ki.

    YanıtlaSil
  2. Canım beniiiim, yanıtladığın için teşekkür ederim :)
    İskoçya çok güzel bir memlekettir de havası çok kötüdür. Temmuz'un ortasında bile 10 dereceydi yahu! Burnumuzu şemsiye ve yağmurluktan çıkaramamız da cabasıydı :(((

    YanıtlaSil
  3. neşeli oyuncaklar; ben hiç okumadım ama, şato kısmını da hayal ediyorum :) Benim için bir sebebi yok aslında sadece istiyorum, umarım olur bir gün..

    Düş Kızı; seni idol olarak alabilir miyim ben :) Havası çok kötüymüş evet, ama bu beni yine de soğutmuyor :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac