6 Mart 2012 Salı

Sadece bir hırkaydı ..

İstanbul'dan gelirken en sevdiğim hırkamı orada unuttuğumu farkettim sonradan. Annem de dün onu paketleyip yollayacaktı bana. Güya yanına bir iki parça eksiğimi de koyucaktı.



Daha önceki yazılarda da belirtmiştim, ben alışveriş yapmaktan nefret ederim.  
Yani ihtiyacım olsa da gidip almak yerine dışarda yemeyi ya da hiç yememeyi tercih ediyorum.
Benim eksiklerim bunlarmış meğer :)
Hırka alıcam derken, koca koliyi bloga taşırken buldum kendimi yine ..
Bunlar işin sadece bir kısmı, bir de buzdolabı tayfası var tabi, ana yemeklikler falan ..
Ağzımdan hiçbir şey kaçırmıyorum eminim, ama kadın her seferinde stoğumun bittiğini tahmin edip tam zamanında ihtiyaçlarımın hepsini yolluyor


Elleriyle yaptığı elmalı turtasını ve kurabiyeyi nasıl bir keyifle yedik ..
Koliden bütün bunlarla birlikte onun kokusu da çıktı aslında, miss gibi hem de..

19 yorum:

  1. anne işte...onlar herşeyi düşünür :)

    YanıtlaSil
  2. Elmalı turta çok güzel duruyor. :(
    Afiyet olsun. :))

    YanıtlaSil
  3. Ay kupana bittim, Fıraaaat :) Bende istiyorum :)
    Ah Anne yüreği işte, rabbim başımızdan eksik etmesin :)

    YanıtlaSil
  4. Annen pek düşünceliymiş :)
    Abur cubur manyağı biri olarak,eti cin canım çekti,çileklisinden hemi de..
    Afiyetle ye, Anne kurabiyelerini..

    YanıtlaSil
  5. Ana yüreği hisseder :)) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. cecilia; bizim düşünmemize fırsat bile bırakmıyorlar :)

    Güven T.; teşekkür ederimm :)

    Longing; ben de bitiyorum, fuarda uykusuz'un standından almıştım, onun dışında satılıyor mu bilemem :(
    Amin diyorumm..

    Lady Jane; portakallısı var şimdilik :) teşekkürlerr..

    YanıtlaSil
  7. anne işte dedim bende kıymetini bil tatlımm herkese nasip olmaz böyle güzel elmakı turtalar yemek bak cnm istedi:)))

    YanıtlaSil
  8. Elmalı kurabiyeler nefis, kolide her şey var ne güzel, annenin ellerine sağlık :) birde kupalarını çok beğendim..

    YanıtlaSil
  9. Fırat mı o? kalpkalpkalp :))) anne yüreği farklı oluyor işte :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. ayy canım anam ya:D annişko.anecik. vs vs:D

    YanıtlaSil
  11. anne olunca anlarsın:))))

    YanıtlaSil
  12. Elmalı turta ve özellikle Biscolata direk dikkatimi çektiler :) Mimlendin canım :)

    YanıtlaSil
  13. Nerwen; öyleymiş daha çok anladım :)

    mavii; biliyorum biliyorum :))

    Aslı; teşekkür ederimm :)

    agresif prenses; sanırım öyle evet :)

    Maya; fırat tabi ya :)

    The Merika; ahah çok güldüm, anne işte ya :))

    gundu68; klasik anne sözü ahahah :)

    Senden Benden Bizden; bakacağım :)

    YanıtlaSil
  14. Ah canım anneler.. Herşeyi düşünürler,kimsenin düşünmediği kadar. Allah başımızdan eksik etmesin onları.. Anneciğinin ellerinden öperim çok.. Sana da afiyet olsun tatlım çok leziz görünüyor herşey :)

    Fırat'ıda gördüm orda :)))

    YanıtlaSil
  15. gece gece elmalı turtayla beni yoldan çıkardın ya alacağın olsun:)

    YanıtlaSil
  16. ne güzel yazmışsın son cümleyi.
    :)

    YanıtlaSil
  17. Kız Kardeş Derya; amin diyorum.. teşekkürler :)

    PisPapaz; çok az kaldı zaten =/

    deeptone; :)

    YanıtlaSil
  18. annecıgının ellerıne saglık...sende benım gıbı abur cuburcusun demekkı ınanılmaz severıkm tatlı yemeyı :((( gece olsa usenır cıkolata yerım o ayrı:).. bu arada bloguöda cekılıs var beklerım

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac