18 Mart 2012 Pazar

Bir Yeni Mim ..

Sevgili blog arkadaşım deeptone beni mimlemiş. Zaman geçmeden o mime cevap vereyim :)
Senden Benden Bizden tarafından da kişisel bakım'da mimlenmişim ama, ben bakımdır işte özel olarak ne yapılır falan onlarla pek fazla ilgili olmadığımdan dolayı bir şeyler yazamadım :( Ama kendisi çok güzel açıklamış, bir bakın derim :)
Gelelim diğer mim'e;




1. Kendini seviyor musun?
 
- Önceden olsa buna pek cevap veremezdim. Ama büyüdükçe anladım ki kendini sevmezse insan, o bedenle nasıl yaşar bilmiyorum. Şimdi her zamankinden çok seviyorum sanırım.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
 
- Yapmaktan en çok keyif aldığım şey karakalem. 
-Onun dışında birçok kişi gibi kitap okumak bana huzur veriyor. Sadece birkaç sayfa okusam bile iyi hissediyorum. Hele ki köyde yaşadığımdan beri, gece dışarı çıkıp bir bankta oturup hem müzik dinleyip hem kitap okumak en keyifli şey benim için.
-Yeni ve bilmediğim şarkılar dinlemeyi seviyorum. 
- Kırtasiye ya da oyuncak dükkanlarında dolanmaksa hoşlanmayı da aşıyor. Bir kez gittim mi saatlerce vakit geçirdiğimden, öyle yerlere tek başıma gitmeyi tercih ediyorum.
- Eski eşyaları saklayıp, daha sonra onların tozlarını alıp yerlerine yerleştirmeye bayılıyorum.

3. Hedeflerin nelerdir?

- Kaç yaşında ve nerede olursam olayım hayatımın bir kısmını İskoçya'da geçirmek en büyüğü olabilir. Resmi ilerletip sergi açabilmek. Diğerleri de klasik okulu bitirip yükselme zırvaları.

4. Nefret ettiğin şeyler?
- Yanımda delicesine sakız çiğnenmesinden Nefret ederim. İlk aklıma gelen bu oldu.
- İnsanların arkasından bir ton laf söyleyip, sonra onlarla karşılıklı gülüşüp yaşamak zorunda kalan insanlar. Aslında nefretten ziyade, dünyada bir insanın yaşayıp görebileceği en büyük cezanın bu olduğunu düşünüyorum. Bir gün, arkasından atıp tuttuğun insanlara muhtaç olmak. Öylelerini görünce, bu dünyanın aslında gayet adaletli olduğuna daha çok inanıyorum.
- Mesafeler. Onlardan da nefret ediyorum ama buna alışmak zorundayım. Çünkü ömrüm hiç kapanmayan mesafelerle geçecek.
Bunlar dışında nefret duygusunu pek tanımıyorum.

5. İlham aldığın kişiler?

- İlla bir meslek ile ilgili olması gerekmediğinden, ilham aldığım en büyük kişi Jack Kerouac'tır. Keith Richards'la birlikte kafa yapısı olarak hayatımın seyrini belirlediklerini söyleyebilirim.

6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?


- En çok sevdiğim şarkı Keith'in Angie'sidir. Diğer bütün Rolling Stones ve Oasis şarkılarını bu kategoriye koyabilirim. Eski kafalıyım, 70 ve 80'lere taparım. Şarkı seçmek zor iş. 
- En sevdiğim film, hiç düşünmeden söyleyebilirim ki Edward Scissorhands. Tim Burton ve Johnny Depp filmlerinin tamamını da ekleyebiliriz.
- Kitapsa, Jack Kerouac'tan On The Road. Jack'in tüm kitapları, Chuck Palahniuk kitapları, kısacası yer altı edebiyatına bayılırım. Büyük eksiklerim olsa da tamamlamaya çalışıyorum.

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? 

- Sadece yaşanmaya değer bir şeyleri kalmadığına düşünürdüm.

 8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?
Bu tarz sorulara hiç cevap veremem ki ben. Kişiliğimle ilgili pek konuşamam. Başkaları söylerse ne ala.


Mimlediklerimi ziyaret ederek haber vereceğim :)

17 yorum:

  1. Bir gün kara kalem sergini mutlaka açacağına inanıyorum, sevdiğin hayallerinin peşinden koş sakın bırakma:)iki yüzlü insanlardan ben de nefret ediyorum,ne kötü değil mi?:(bu arada eski kafalı olamazsın ben 40, 50'lerin müzik ve filmlerinde kalmışken:)))

    yalnız beni bu mim işlerinden affedersen çok sevinirim, ne olur kusura bakma:(başka arkadaşlara da aynısını söyledim,şimdi ayrıcalık yapmak olmaz:(anlayışın için şimdiden teşekkür ediyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. harikaymış! 40'lar 50'ler candır :)
    Tabi ki sorun değil, mim tercih işidir zaten yazmayan çok arkadaşım var, rahat ol :)

    YanıtlaSil
  3. Sokağa atılan sakızları yemeye çalışan kuşlar ağızlarına yapışan sakızlar nedeniyle açlık ve susuzluktan ölür. Sakızdan nefret etmek için yeterince sebibimiz var yani!

    YanıtlaSil
  4. Yapmıştım ki ben bunu http://paraseninjoe.blogspot.com/search?updated-max=2012-03-17T07:19:00-07:00&max-results=1&start=4&by-date=false

    Teşekkür ederim yine de :)

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkür ederim, yapacagim mutlaka : )

    YanıtlaSil
  6. Çok sevdim.
    yapıcam sanırım mimini.
    çok teşekkürler yine.
    :)

    YanıtlaSil
  7. rica ederim, zevkle okurum :)

    YanıtlaSil
  8. nihahaha, bu deep'in beni de mimlediği mim, bir taşla iki kuş olacak benim için :)
    güzel ve okunası cevaplar olmuş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. süper o zaman :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel cevaplamışsın bir çırpıda okudum ki :)

    Öperim sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler Kız Kardeş Derya :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ben de bir "Angie" aşığıyım, defalarca sıkılmadan dinleyebilirim :))

    YanıtlaSil
  13. sen de bendensin, ne güzell :)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtların çok güzel..bayıldım..:))
    Nefret ettiğin şeylerde çok ama çok doğru bir durumu belirtmişsin..İnsanların ardından konuştuğu insanlara gereksinim duyduklarında ki acınası halleri...ben de senin gibi düşünüyorum..yaşamda ilahi adalet diye bir şey kesinlikle var..:))

    YanıtlaSil
  15. aynen öyle, ilahi adaletin en büyüklerinden biri bu diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Bir mim'in de ben de var canım :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac