11 Şubat 2012 Cumartesi

Soru - Cevap Mim'i

Şu sıralar mimler birikti.. Önce, soru cevap şeklinde olmasından dolayı biraz daha kolay olan bu mim'i cevaplıyorum :)
Sevgili Nerwen tarafından mimlenmişim .. Sorularını keyifle cevaplıyorum ben de :)



1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası? 

- Tam adamına sorulmuş bir soru aslında. Kafamda ve hayalimde, İskoçya vardır hep. Bilmiyorum ama, bana en fazla huzur vereceğine inandığım yer orası.

2. Kış mı? Yaz mı?

- Karı sevmeme rağmen, ben yaz çocuğuyum. Açık güneşli havaları, iç karartıcı yağmurlu karlı kışlı günlere bin kat daha fazla tercih ederim.

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın? 


- Her ikisine de evet. Liseden mezun olduğumda bir hevesle turuncu yapmıştım. Daha sonra kendi saç rengime (açık kumral) dönemedim , sarıyla devam etmek durumunda kaldım. Seviyorum ama, boyatmamış olmak isterdim.

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin?

- Kitap, müzik, kırtasiye, yol vs. ile ilgili yazıları okumaktan çok keyif alırım :)

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi? 


- Malesef bir anda aklıma gelecek kadar bir çılgınlık yapmamışım.

6. En sevdiğin tatlı nedir?

- Künefe ! bayılırım.

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?

- Sanırım bunun cevabı, lacivert.

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?

- Hayvanları çok severim. Bir kedi beslemek isterdim açıkçası, şu an mümkün olmadığından ilerisi için böyle bir şey var kafamda. Geçen yıla kadar bir kaplumbağım vardı ve öldü. Öldüklerinde çok üzüldüğüm için, öyle çok sayıda hayvan beslemedim.

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?

- Düzenli takip ettiğim hiçbir dergi yok.

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden? 


- İzmir. Buraya gelmeden önce de öyle düşünüyordum, geldikten sonra kesinleşmiş bir durum oldu. Şimdiye kadar İstanbul'da yaşamış ve 2 yıldır İzmir'de yaşamakta olan biri olarak söylüyorum ki, İzmir her yönden tamamen bir huzur şehri.

11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir? 


- Bu tarz soruları cevaplamayı pek beceremem ama, iyi bir dinleyici olduğum söylenir. İyi olarak aklıma bu geldi. En kötüsü de çok sevmek. Uzaktan bakınca bir problem değilmiş gibi duruyor ama, birini ya çok fazla severim, ya da hiç sevmem. Bunun ortasını bir türlü tutturamıyorum.

Bir çok kişi mimlendiğinden kimler kaldı bilemiyorum. Eğer isterseler aynı sorularla The Merika, okuyan, bez-cadıları, Lunarita, Deeptone, _Zemheri_, Lady Jane, Aklımdan Bir Kare 'yi mimliyorum :)

12 yorum:

  1. İskoçya diyince bir kelt havası sezdim sende:)

    Bu arada başka bir konuda mimledim seni,bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Turuncu saçlı halini çok merak ettim :) Eski yazılarını okumuştum ama öyle bi fotoğraf görmedim.(Bu cümlenin gerisini tahmin etmişsindir sanırım.) ^^
    Cevaplar için teşekkür ederim, seninle ilgili daha fazla şey öğrenmek güzeldi. :)

    YanıtlaSil
  3. Cem Erboğ; çok severim, meraklıyımdır da :) Mim'i de kısa zamanda cevaplayacağım, teşekkürler :)

    Nerwen; Elimde hiç turuncu saçlı zamanlardan kalma fotoğrafım yok malesef :( Kötü olduğunu düşündüğüm için önem verip de saklamamışım =/
    Ben de senin yazından çok keyif almıştım, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  4. like your blog!
    please take a look at my blog :)
    and follow or leave a comment if you like it xx

    YanıtlaSil
  5. keyifliymiş... teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  6. Harika… Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

    YanıtlaSil
  7. Melli; thanks :)

    bir kase lezzet; teşekkürler :)

    okuyan; rica ederim :)

    Yasemin; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzeeel yanıtlar.
    iskoçya. gizemli büyülü değil mi.
    yapardım tebi ama bu kız mimi.
    artık başka mimlerde görüşürüz.
    bi mimin daa var di mi.
    :))))

    YanıtlaSil
  9. aaa doğru, uymadı değil mi :)
    evet var bir tane daha :)

    YanıtlaSil
  10. İskoçya? güzelmiş bende İrlanda'yı çok merak ederim :) Künefe? bayılırım :) en güzelide iyi bir dinleyici olmak zaten dimi?

    YanıtlaSil
  11. Sanırım en güzeli öyle evet ;)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac