6 Şubat 2012 Pazartesi

Kırtasiye / Defterler

Aldığım ufak tefek kırtasiye ürünlerini yayınlarken, önderliğini Serrose 'un yaptığını memnuniyetle belirtmek isterim. İçimizdeki kırtasiye canavarını buraya da yansıtıyoruz biz böyle :)


Şu sıralar ihtiyacım olduğundan defter almam gerekliydi. Tam istediğim gibi olanlarını bulabildim
Daha düşük fiyatlarıyla, Moleskine'in bir bakıma yerini tutabiliyorlar.


Biri Le Color'dan. Old İstanbul serisi olarak 4 çeşit bulunmakta. Ben baya bir kararsız kalsam da bunu beğenip aldım. 
Le Color'un diğer model defterleri için buraya tık tık . Crazy çeşitlerinde de gözüm kalmadı desem yalan olur :)


Diğeri ise Scrikss firmasına ait Notelook. Çeşitleri arasından, turkuaz ve üzerindeki Jazz açısından hoşuma giden bu oldu. Ama daha Dreamers'ı, Avustralya pul temalı, Flying Fish olanı, yani gözümün kaldığı birkaç tane daha çeşiti var. Onlar için de buraya :)


Geçtiğimiz dönem baya bir tembellik ettiğimden, bu dönem için bir çalışma düzeni yaratacağım kendime, bir sürü kırtasiye ürünüyle moral buluyorum böyle .. Old İstanbul kelime defterim olucak, diğeri için şimdilik aklımda bir şey yok ama mutlaka bulurum tabi :)

16 yorum:

  1. superler bunlar iyi gunlerde kullan canim.
    Hep guzel seyler yaz insallah ;)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler ablacım, inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel defterler güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  4. old istanbul a bayıldım ben yalnız! bayılırım defterlere ajandalara, hastalık derecesinde :)

    benim de eyfel kuleli ajandam yolda geliyo^^ :)

    YanıtlaSil
  5. Güven T.; teşekkürler :)

    Kuulumsu Kadın; Eyfel Kulelisi de vardı ama Jazz'a dayanamadım :) Ama ben de onlardan alıcam bir tane :)

    YanıtlaSil
  6. kırtasiye ve deftere bayılırım. alırım yazmam sadece okşarım. bak bir de morning glory marka var bi bak istersen.
    :)

    YanıtlaSil
  7. ismi müthişmiş!
    baktım şimdi çok güzel modelleri var, pek bir yerde rastlamadım ama görsem kesin alırım :)

    YanıtlaSil
  8. ben bayılıyorum kırtasiye alışverişlerine.değişik kalemler,defterler falan :) çalışma isteği uyandırıyor :))
    güle güle not tutman dileğiyle canım :) (güle güle not nasıl tutulur deme,ben de bilmiyorum heheh :D )

    YanıtlaSil
  9. İstanbul'lu olanlardan bende görmüştüm neden almadım bilmem. Çok güzeller güle güle yaz diyeyim :)

    YanıtlaSil
  10. Poliganum; teşekkür ederim, güle güle tutmaya çalışıcam ahah :))

    Aslı; İçi de çok hoş arka kapakta cebi falan var, bir bak derim :)

    YanıtlaSil
  11. bir kırtasiye delisiyim bende.çok güzeller .güle güle yaz....

    YanıtlaSil
  12. ne güzel!
    teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  13. ben kırtasıye hastasıyımdır hıc bıkmam almaktan :)) harıka parcalar

    YanıtlaSil
  14. kırtasiye bir hastalık durumunda zaten :)

    YanıtlaSil
  15. Güzeel, bende ajanda ataşımayı seven insanlardanım:) bayıldım İstanbul tasarımına :)

    YanıtlaSil
  16. ben de yeni yeni başlıyorum :)
    İstanbul'a özgü olması çok hoş :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac