3 Şubat 2012 Cuma

Filmlerden Bir Gün #8 / The Devil


Bu karda iki akşam önce çıktık, bir buçuk saatlik şehir içi yolculuğuyla helak olmuş bir halde kuzenime gelebildik
İstanbul içinde bir yerden diğerine varmanın zorluğunu hep yaşıyorum aslında alışkın olmam gerekir
Bu çevrede yapıcak başka bir şey olmadığından olsa gerek filme sardık
Ama bir sürü şeytan filmlerinin içinden gittik, 2010 yapımı bir The Devil izledik
Filmin tamamı, konusu bir asansörde geçiyor


Bir gerilim filmi olmasına rağmen aslında pek etkili olmadı
Sadece sonuna kadar şeytan içlerinden hangisi diye abzürt fikirler attık ortaya
Gerilmeden ziyade, bir merakla izleniyor


80 dakika gibi kısa bir zaman diliminde olduğu yazıyor ama daha bir kısa geldi ..
Bir asansörde olaylar daha ne kadar uzatılabilirdi onu da bilemem tabi


Konu  aslında çok iyi bir yerden başladı, mantığı da öyle ama işte ..
İyi bir kurguyla ortaya müthiş bir şey çıkabilirdi aslında

Bir de Türk yapımı olan Ses'i izlemeye çabaladık ama ilk 15 dakikada mahvolduk
Bir film ancak bu kadar kötü olabilir, dayanamadan kapattık 
İyi bir gerilim filmi arama çabalarım devam ediyor

6 yorum:

  1. The Devil'i merak ediyordum ben de.tamamı asansörde geçiyorsa ben kesin sıkılırım ya.sabırsızımdır da biraz :)

    Şu 'Ses' i de bi ara neredeyse izleyecektim,sonra karşıma başka bi film çıktı da vazgeçtim galiba. iyi ki hiç bulaşmamışım desene :))

    YanıtlaSil
  2. Senin izlediklerini de takip ediyorum, o yüzden Ses'e zaten hiç bulaşma diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. devil. izlememiştim. ama asansörde geçmesi benim için ilginç. korkuları da hiç kaçırmam zaten. vizyonda 2-3 tane güzel film var. :)

    yol da uzunmuş.
    :)

    YanıtlaSil
  4. çok da bir şey kaçırmadın ama seviyorsan öyle vakit geçirmek için izlenebilir işte .. Vizyona göz atmadım bu aralar, bakayım bari :)

    Evet, upuzun bir yol hemde :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ara üstüste film izleme furyası başladı bende ama Devil'ı izlemedim hemen bugün gidip alacağım.teşekkür ederim bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
  6. oluyor öyle zaman zaman, rica ederim :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac