29 Şubat 2012 Çarşamba

Paketler / Hediyeler ..

Tam da zamanında, iki güzel insandan gelen ayrı ayrı hediyeler bugünlerde nasıl mutlu etti beni!
Dün blog yöneticimi elinde paketle beni beklerken görünce koşuşturdum ona doğru. O benden de meraklı olduğundan beni zor beklemiş. Ama inatla yanında açmadım tabi..
Paketin Ece'den geldiğini gördüm ve öyle kocaman sırıttım ki açtığımda :)



İzmir'in tam da tekrar soğumaya başladığı zamanda bana bu güzel eldivenleri yollamış!
Benim en çok ellerim üşür. İhtiyacım varken böyle bir şeyin gelmesini onun temiz kalbine bağlıyorum ..
İki gündür elimden çıkarmıyorum :)


Paulo Coelho'nun kitaplarını okumaya hangisinden başlasam diye düşünürdüm.. 
Yolladığı kendi kitabıyla bu da belli oldu. İçine çok güzel de bir not düşmüş.
Ve bir de mektubum var tabi ..


Süslü ve Pembe Dünyam'ın öncülük ettiği hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğimiz Minikooo'dan gelen paketi bugün alabildim sonunda, benim köyümün sistemi sağolsun. Her şeyi ayrı ayrı çok sevdim!
Hello Kitty kurabiyem yolda gelirken kırılmış, üzüldüm. Etrafındakiler gitmiş kafası kalmış bir tek, ama hala güzel .. 
El emeği olduğunu düşündüğüm pacman ayracım hakkında ne desem bilmiyorum. Bir ayraç delisi olarak bayıldım!

Beni bu kadar mutlu eden insanlara çok teşekkür ediyorum..
Herhangi bir paket, mektup aldığımda o kadar huzurlu oluyorum ki.

Daha bol bol hediyeleşme, mektuplaşma dolu günlere!

8 yorum:

  1. Hepsi çok tatlı, içim gitti valla güle güle kullan tatlım :))
    Ben neden kaçırmışım bu eşleşmeyi yahu? :(( Hala var mı acaba eşleşmeler?

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de birbirinden güzel :) Keyifli okumalar, güle güle kullan diğerlerini de :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Cici hediyelerini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Düş Kızı; teşekkürler.. hediyeleşme değil ama, bir kitaplaşma etkinliği var, duyuracağım ;)

    Maya; teşekkür ederim! sevgiler :)

    Kırmızı Evin Cadısı; sağolasınnnn :)

    YanıtlaSil
  5. hediyelerin gerçekten çok güzel , bayıldım.hadi gene iyisin =)

    YanıtlaSil
  6. çokomell; :)) teşekkür ederimm..

    YanıtlaSil
  7. güle güle ye, oku, kullan hepsini :) şeytan ve genç kadın güzel, bana biraz stephen king'in tarzını anımsattı, bi çırpıda okumuştum

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Ball :)
    Sanırım başlayınca ben de bir çırpıda okurum :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac