23 Şubat 2012 Perşembe

5 soruluk bir mim..

Sevgili deeptone beni mimlemiş. Kendi cevapları da çok iyi. 
Böyle sorulu mimleri çok seviyorum :)
Ve bende hemen cevaplıyorum ..


1. En sevdiğin şeyler nelerdir ? Nelerden hoşlanırsın vb.
En'ler arasına girebilecek çok şey var aslında. Sıralıyorsak;

Resim, çikolata, defter, oyuncak, eski püskü eşyalar, ayraçlar, meyve çayları, her türlü reçel, yemek yemek, kalemler, kitap, puding, kuru meyveler, gözlük, anahtarlık, kolye, sticker, plaklar, mısır gevreği, fırat bardağım, eski paralar, film bulamadığım polaroid land camera, kulaklık, fular, senelerdir aynı yerde duran yüzüğüm, berelerim, hayaller.
Bu liste irdeledikçe uzar gider.

2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin ?

Vaktim en çok müzik dinlemek ve blogları dolanmakla geçiyor. Zaten blog dışında diğer sosyal ağlarda çabuk sıkılıyorum artık. Kitap araştırması yaparım çok, okunacak listesi falan. Bunların hiçbirini yapmıyorsam da, dizi izliyorumdur. Yapıcak bir şeylerim mutlaka var, aklıma gelenler bunlar.

3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz ?


  Edward Scissorhands.
O hem dünyanın en masum karakteri, hem en iyi filmidir.
Johnny-Tim filmlerinin hepsini sayabilirim.
Birkaç filmden de bahsedecek olursam
 Ed Wood sıradışıdır.
 What's eating Gilbert Gripe ? duygusaldır
Finding Neverland hayalcidir
Toy Story hayaldir
9 kahramandır
 Benny and Joon sadedir
Sleepy Hollow etkileyicidir
Secret Window gizemlidir
Sweene Todd ürkütücüdür
Bi mong üzer
Bin Jip sessizliği anlatır
..

4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesiniz yapsanız bunlar neler olurdu ?

Hala hala hala alamadığım Keith Richards'ın LİFE'ı.
Her gittiğimde sevip okşadığım, sonra tekrar yerine bıraktığım D&R'daki Oasis plağı.
Moleskine defter
Herhangi bir dolma kalem 
Edgar Allan Poe şiirlerinin derlemesi
Bornova'da Cadı Kazanın'da gördüğüm, hatta hayatımda vitrinden beğendiğim ilk ve tek şey olan lacivert panço

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar ? 3 tane.
Memnuniyetle, buyrun..


Mimlediklerimi bloglarını ziyaret ettiğimde haberdar edeceğim :)

7 yorum:

  1. 1. madden pek güzel.
    scissorhands. süpeeer.
    eski müzikleri seviyosuuun.
    :)

    YanıtlaSil
  2. eski müzikler mi? :)))nesi eski ben de tam kendim için aynı şeyi düşünüyordum:)))ben ta Sinatra'larda kaldım, yeğenlerim teyze ne kadar eski modasın diyorlar:)

    YanıtlaSil
  3. :) Blog olunca diğer sayfalar yavan kalıyor bende de..
    Keyifli haftasonlarııııı :)

    YanıtlaSil
  4. bücürük ve ben; ne güzel iştee, ne varsa eskilerde var :)

    gulsah; teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  5. harıka bır mım olmus.blogun guzzelmıs canım.

    YanıtlaSil
  6. Ama bu 2. aynı etkilendiğimiz şey/insan oldu ya yorum yazmadan olmaz :) Edward Scissorhands benimde çok etkilendiğim bir filmdir,unutamam!

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac