27 Şubat 2012 Pazartesi

Birkaç Detay..

Pazar günü koskocaman bir sıkıntıyla geçmesin diye, hemen dibimizdeki foruma doğru gittik dün oda arkadaşımla. Herhalde havanın güzelliğini bulan kendini oraya atmıştı.

Avare gibi dolandıktan sonra dnr'a girmenin verdiği huzur paha biçilemezdi. Tabi bu sefer elim boş çıktım. Çünkü makyaj malzemesi almıştım. Nefret ediyorum oraya giden paraya. Herhangi günlük kullanımlar olsa da..

Ama geçen gittiğimde aldığım ayracımı gösterebilirim..


Hepsinin içinde tek kalmış, bir de hüzünlü bakıyordu. Kıyamadım.
Gerçekten tek sebebi bu.


Daha önce donut'ı kipadan alıyorken, şimdi ikea'nınkine sardık.
Bundan sonraki günler de öyle olacağa benziyor..


Ha bir de mısır patlatıp şöyle bir televizyon falan izleyelim demiştik.
Şey.. yaptık da.
Evet.
Ama;
Mutfakta böyle görünürken, odaya getirdiğimizde dumandan göz gözü görmüyordu.
En son oda arkadaşım gözleri yaşarmış bir şekilde dışarı attı kendini.
Bir yerde hata vardı dicektim ki, sanırım ocağı biraz fazla açmışız sonra bizden de pek ilgi görmeyince tabi, alttaki mısırlar kömürleşmiş.
Sonuçta üsttekileri yedik mi, yedik yani lezzetliydi de.


Artık erken kalkıyorum, bünyeyi öyle alıştırma çabalarındayım.
Bu sabah kahvaltı ederken de, bulutlar çöktü üstümüze dünkünün tam tersi olarak.
Benim ufak odamın camından, akşamüstü gibi bir hava ..
İleriki günler böyle olmasa bari..

Herkese mutlu haftalar diliyorum!

13 yorum:

  1. İyi bir haberim var, güneş iki gün sonra yüzünü gösterecek(miş) Bornova'da :) Ama soğuklara bir süre devam...

    YanıtlaSil
  2. Diana(Dina); thanks, welcome:)

    Nerwen; çok sevindim! bir günde karardım, içimiz açılsın biraz..

    YanıtlaSil
  3. havalar konusunda haklısınn , vee lanet nalet girsin ki bu günde yağmurluydu =(

    YanıtlaSil
  4. Yaaa o hüzünlü bakışlara ben de dayanamazdım, bazen küçük şeylerden insanların anlayamayacağı kadar büyük mutluluklar buluyorum biliyor musun? :)

    YanıtlaSil
  5. çokomell; hala soğuk çok can sıkıcı :(

    Maya; bilmem mi! şu ufacık şapşal ayraç yüzünden nasıl mutlu oldum mesela :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir blog. Pazar günleri insan ne yapacağını şaşırıyor. Alış veriş, özellikle CD, Kitap alışverişi çok rahatlatıyor. Eve dönerken poşetteki gıcır gıcır dergilerin, DVD'lerin varlığı huzur veriyor. Yeni nesil çılgınlık ama olsun biz mutluyuz böyle değil mi? :D Bu arada kara kalem çalışmalardan da görmek isteriz efendim. Sanat, sanatçı için olmasın, halkın arasına inelim :P

    YanıtlaSil
  7. Bu senen baharı gorebilecekmiyiz acaba.

    Bahar özlemiş emekli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  8. sana da.
    :)

    kerouac'ın on the road'u süperdir sahiden de.

    on the road again.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Ooohh mis olmus keyifler! Misira bayilirim, artik bi mikrodalgam oldugundan orada yapiyorum minik paketlerden alip, hic koku yok duman yok telas yok, 3 dk da hazir :) misirseverlere duyurulur! Hhmmm bi de o masum ayiraca bayildim, ben olsam ben de alirdim, gule gule kullan.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. CEM AKYUREK; kesinlikle! o poşetin sesinde bile huzur var :) şimdi değil ama ilerleyen zamanlarda belki cesaret edip birkaç çizim koyabilirim ;)

    Oglak Kizları; arada güneş gösteriyor kendini ama, yine de bunaltıcı soğuk ..

    deeptone; teşekkürler .. jack bambaşkadır ya :)

    Özge Bayrak; bizim de mikrodalgamız var ya bu iyi fikir resmen aklımıza gelmedi :) olsun bir deneyim oldu :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunu beğendim takip ederbilir miyim? :)
    Buarada dnr'a karşı olan sempatilerimiz ortak yönümüz. Oradaki ayıraçlar çok orjinal. Hoşuma gitmesine rağmen yine de kitaplarımın arasına kağıt parçası koymayı tercih ediyorum, garip doğrusu... :)

    YanıtlaSil
  12. mısır yapma konusunda ustalaştım artık,hiç bir yerde benimki kadar lezzetlisini yiyemessin.Mikrodalga mısırın ruhunu öldürüyor,evet onun bir ruhu var!

    Tarifini vereyim bi ara:D

    YanıtlaSil
  13. 1i yok mu?; beğenmene sevindim :) evet dnr ayraç konusunda bir cennet sayılır. Ama o da ilginçmiş, güzelim ayraçlar varken :)

    PisPapaz; yapma yahu, ben de onu denicektim bir dahaki sefere. bir tarifi varsa tabi, dinlerim ;)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac