25 Ocak 2012 Çarşamba

Tozsuz Raflardan #2 / Katya'nın Yazı


Kitap ile ilgili blogları, yazıları o kadar çok seviyorum ki, kayboluyorum okurken bazen.
Saatler geçiyor farketmiyorum 

Ben ne zamandan beri okuyamadığımdan dolayı kitap postu arada sırada oluyor malesef
Ama şu sıralar okumayı planladıklarım baya bir var
Okuma açlığımı da bir yolculuk boyunca başlayıp bitirdiğim Trevanian ile dizginleğimi sandım ama,
Daha çok bir okuma hevesi verdiği için içime, bu doğru olmayacak.
Dediğim gibi, aslında onu yol için ayırmıştım ama bu kadar çabuk bitirebileceğimi hesaba katmadım
Bu yüzden kendime çok kızıyorum
Konusu, içeriği vs. bunlardan bahsetmicem
Onun hakkında tek bir cümle söylesem, sanki bütün büyüsü kaçacakmış gibi geliyor

Bazen de yazmaya kıyamıyorum bazı kitapları
 Bestseller olayı olduğunda anında filme dönüştürüyorlar ya, benim bütün hayal gücüm alınıyor sanki elimden
Bu kitap bencilliğimi de bir kenara bırakıyorum bu blogla :)

Ama kitaplara hak ettiği değeri verebilen insanlar var hala.
Gezdiğim bloglardan, yazılardan biliyorum
Benim gibi böyle yazıları okumaktan, fikir sahibi olmaktan da keyif alan çok kişi vardır eminim

Evet konuya dönersek de söyleyebileceğim en uygun şey,
Ara sıra açıp içinden bölümler okuyacağım nadir kitaplardan oldu artık Katya'nın Yazı.
Katya ile tanışmama vesile olana da, minnettarım.

10 yorum:

  1. Hala Trevanian okumadim Sibumi bekliyor kitaplikta :(
    Onlere almaliyim sanirim :)

    daha cok kitap yazisi bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. sevgili charcoaloddity,
    (bu arada anlamı ne, çok merak ettim, yazarken epey zorlandım;))
    benim de listemde şibumi var, serrose gibi.
    bunu da alayım listeye;)

    YanıtlaSil
  3. tek başına bir anlamı yok aslında, karakalem garipliği gibi birşey oluyor çevirdiğinde :)
    Ben Şibumi'ye yeni başladım. Bitirdiğimde ondan da bahsederim :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler bilgilendirme için;)
    memnu olurum paylaşırsan:)

    YanıtlaSil
  5. ben de tam serrose un kitap bloğundan bahsetcektim doyuruyo kitap bilgisiyle diye...bende çok severim bloglarda kitap postları okumayı...bu kitapla ikinci kez karşılaşıyorum merak arttı daha da..empati var elimde adetimden herkesten sonra okurum bestsellerları..üzerinden zaman geçmesini beklerim..şibumi yi de araştırmak lazım o zman...

    YanıtlaSil
  6. ezgi; rica ederim, tabiki paylaşırım :)
    gunduz68; evet onun da etkisiyle başladım ben de okuduklarımı yazmaya aslında :) en iyisini yapıyorsun, insanlar bir dönem boyunca çok abartıyorlar sıkılıyorsun. Şöyle bir durgunlaştıktan sonra okumak daha iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. selam,
    çok güzel bir paylaşım canım...
    ben de blog okumaya bayılıyorum...bu bloğu da zevkle takip edicem..
    sevgiler

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac