30 Ocak 2012 Pazartesi

İstanbul'da da kar var evet ..

İstanbul'un en iyi yanı şu aralar karın yağması sanırım. Evden  çıkmayıp sürekli bir şeyler yiyoruz artık yemek bloguna dönüşme eğilimim iyice arttı :)
*Biraz fotoğraf :)


Öğrenci olup uzak yaşayınca , normale göre herkesin ilgisi daha bir artıyor 
Döndüğünde senin için yapılan yemekler, özenle hazırlanan tatlılar falan tabi hiçbirine hayır diyemiyorsun :)
O yüzden bu sürekli yemek durumu. Yoksa abur cuburla geçiştiriyorum günleri çoğu zaman, gerçekten.
Tamam bir kılıfa gerek yok, yemeyi de seviyorum işte :)


Herkes bir kar özlemi çekerek fotoğraflara sarılmış, tabi mis gibi karlı fotoğrafları görünce benim de canım çekti. Bahçedeki ağacı yakaladım ben de :)


Benim ömürlük kitabımdan, bu soğuk günde, 
Cam önünde, elimde de sıcacık bir kahveyle bir öykü patlatmalı tabi :)


Serrose'nin önderliğinde kırtasiye kardeşliğine katkı olarak yeni aldığım masa düzenleyicisi, kalemler ve iki minik post-iti  de bu posta ekliyorum :)
Uzun zamandır böyle bir şeye ihtiyacım vardı, tabi bütün kalemlerim İzmir'de olduğundan, şu an içinde sadece yeni kalemler var.


Şibumi'yi aldığım gün bir ayraç da kapmıştım oradan kendime. Yanlış hatırlamıyorsam oğlak derisinden.
Baykuşlara takık biri değilimdir ama elinde bir kitap olunca dikkatimi çekti tabi :)
Şibumi'ye de görüldüğü üzre ancak başlayabildim. Ablamın ben kitap okurken ya da dizi izlerken canı sıkıldığından, onunla vakit geçiriyorum bütün gün. Birkaç güne benden sıkılıcaktır, o zaman devam edicem :)


Edgar Allan Poe, üzerine hangi kitap gelirse gelsin değişmez. Hep benim ilk kitabımdır. O yüzden ben aslında sürekli iki kitap birden okumaktayım. Akıllandım, öyküleri yavaş ve sindirerek okuyorum, bazen tekrarlayarak :)
Yanına şimdi Şibumi geldi.
Bir sonraki kitapta şimdiden hazır. Onu da aldıktan sonra paylaşacağım tabi, aç gözlü görünmek istemiyorum :)

16 yorum:

  1. Cam önünde, elinde bir fincan kahveyle kitap okumak...Keyfi paha biçilemez olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  2. Böyle yemek resimleri koyuyosun ya ben yazıyı okuyamıyorum o zaman yemekte kalıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. yokartıkyaa; kesinlikle öyle, yılda birkaç gün yakalayabiliyoruz zaten :)

    Sleepandbeer; çok güldüm ya, ne güzel yalnız değilim ahah

    YanıtlaSil
  4. Ohh icimi acti bu post ;)
    yemek var kirtasiye var kitap var supersin
    iyi okumalar

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler ablacım :)

    YanıtlaSil
  6. Görseller harika, içimi ısıttı bu karlı günlerde.. Elime kahve alıp okuduğum kitabı hemen bitirmeliyim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. edgar bağımlılık yapar dikkat et:D bide kitap 90ten 35edüştü ya ah ne içim gitti ahh:d ahahaha bizmi kazık yedik yani şaka bi yana değerdi:D

    YanıtlaSil
  8. uzun zamandır bağımlıyım zaten :)
    ben de sabredip indirimli zamanında almıştım, yüksek fiyata da alsaydım değerdi gerçi :)

    YanıtlaSil
  9. değer ya değer fiyat önemli değil ciddi ciddi! .iyi okumalar diliyorum o zmn sana :D

    YanıtlaSil
  10. Edgar Allan Poe seven birini gördüğüm için de sevindim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. emin ol bende çok sevindim ahaha:)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir blog. Bayıldım. Bundan bööle ben de varım.

    Sevinçli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekküer ederim, hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil
  14. Şibumi'den sonra Trevanian ile Edgar Allen Poe sıkı dost olacaktır eminim :)))
    Şibumi ve Trevanian hayranıyım. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. aynen öyle, iyi anlaştılar :)
    harikasın!
    sevgiler..

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac