10 Ocak 2012 Salı

Final Haftası Yaşantısı

Şu sıralar 4. üyesi olduğum mekanda konaklıyorum, her zaman olduğu gibi ..
Dün de;


Eve geldiğimde yemek ile değil de, yepyeni yoğrulmuş bir çiğköfteyle karşılaşınca çıldırdım tabi 
Bir arkadaşın doğum günü niyetine yapılmış, sebebi olmasa da olurdu 
Farkettim de bu aralar hep yemekli, iştahlı postlar atıyorum :/


Dersten sonra birleşince, o ciddiyeti bırakıp binimum şebeklikler yapmaya alışmak zaman alıyor, önce bir afallıyorsun falan.

İşte bu finallerle boğuşan 4 genç kız, derse verilen arada utanç halleriyle poz vermek istemediler.
Fotoğraf  herkes için istem dışı yapılmış bir refleksten ibaret 

Final haftasında olan herkese başarılar diliyorum efendim
Bol AA lı günler ..

*Geçenlerde de sıkı bir takip altında olduğum bilgisi geldi. Baktım da hakikatten öyleymiş.
Biten çoğu şeye rağmen hala akıllarda olduğumu bilmek de iştahımı kabarttı
Sevgiler :)

4 yorum:

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac