6 Ocak 2012 Cuma

Final Tatili

Finallerden dolayı verilen 1 haftalık tatilde yine sırt çantamla İstanbul'a kaçtım.
Orada yediklerim sanırım bana 1 hafta yeter artık.
Her seferinde şişip dönüyorum, tabi bütün kiloyu buraya geldiğimde veriyorum, orası ayrı.
Bünye şaşırdı artık neye alışması gerektiğine. Burada 2 günde bir makarnadır patatestir peynir ekmektir yerken, İstanbul'a döndüğünde saray sofrası gibi geliyor o yemekler haliyle.


 - Anne elinden şerefime yapılmış olan mantı -


- Yine anne elinden 2. deneme profiterol -
Of, diyorum.

Tabi bunlar sadece minik ve önemli kısmı.
Burada üşengeçlikten hiçbir şey yapmadığımdan sürekli hazır yiyorum ya da atıştırmalık işte ..
Anne yemeği denen şeyin özlemi varmış hakikatten .
Bugün de döndük tabi, uzun bir yolculuktan sonra.


Şu manzarayla Eddie'nin Rise'ı öyle iyi gidiyor ki.
Bütün martılar kafayı yemiş gibiydi bu sabah
 İçeri gireceklerdi neredeyse.
Ortaya bu görüntü çıktı tabi, mis .


Hep böyle gelsek aslında, bana nasıl uyar ..

Şu sıralar da zaten şarkılar kurtarıyor yine günü
şanslıyız ki;
"şarkılar hep var"

8 yorum:

  1. Sadece resimlere baktım bu saatte mantı canım çekti neyse dayanabilirim =)

    YanıtlaSil
  2. yememe rağmen benim de fena halde canım çekiyor :)

    YanıtlaSil
  3. lovely pics...love seabirds...they represent freedom for me...

    a kiss from the
    cocobloggers

    YanıtlaSil
  4. Eddie Vedder, Edgar Allan Poe ve on the road demek hımmmm izlek olurum ki ben sana:)

    YanıtlaSil
  5. çokoprenses, öylelerdi :)

    cocobloggers, yep that's it! freedom.

    bossa nova, teşekkürler hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac