28 Ocak 2012 Cumartesi

Kitap Ayracı

Kitap okumayı seven biri olarak tam bir ayraç delisiyim diyebilirim!
Gördüğüm hemen her yerden alırım
Onlar da kitaplarım kadar da değerlidir.
Evin içinde her yerden bir ayraç çıkabilme olasılığı var
Bu işi bir koleksiyona dönüştürdüğümden dolayı, bir hayli fazlalar

Uzun zamandan beri de, hem değişik hem özel olsun diye, ara sıra kendi ayracımı kendim yapıyorum
Bunu nette bir yerlerde görüp, fikir edinmiştim


Mesela bunlar en son yaptıklarımdan bir tanesi. Arkalı önlü hali.
Resimde ne kadar büyük görünse de normal bir kitap ayracı boyutlarında

Nasıl yapıldığına gelicek olursak;
 İstenilen bir resim yazı vs. ayraç boyutlarında çıktısını alıp, fazlalıkları kesip, arkalı önlü yapıştırdıktan sonra,
Herhangi bir kırtasiyede bildiğimiz kimliklerde kullanılan pvc ile kaplatmak.
Değişik ve gayet dayanıklı oluyor
İstenilirse de tepesinden bir delik açıp ip, kurdele vs. bağlanabilir, yaratıcılığa kalmış :)
 Ama ben pek öyle tercih etmiyorum 


Bu da bir diğeri.
Oasis ve Jack ile ilgili ayraç bakınmaktan fenalık gelmişti artık
Tabi ki bulamamıştım
En sonunda boş bir zamanımda yapma fırsatı buldum
Şimdi bu halleriyle diğer ayraçlarla birlikte kitaplarımın arasında yerlerini alıcaklar :)

11 yorum:

  1. Hemen bir tane denemeliyim, seninkiler çok güzel olmuş... Fikir için teşekkürler..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ben ayrac kullanmıyorum ama garfıeldlı gorsem alırdım :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hemera-nyks; teşekkürler :)

    KızKardeş Derya; rica ederim, denediğinde görmek de isterim :)

    biricitconsungunlugu; garfieldlı bulursam ulaştırabilirim, olmadı yaparız :)

    kitap eylemcisi; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. bende istiyorum.
    parası neyse veririm:)

    YanıtlaSil
  6. ben de hello kıty bir ayraç aldım çok tatlı...seninkiler de güzel ..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ayraç koleksiyonu yapıyorum diye bana deli diyen arkadaslarım var, dikkat et seni görmesinler :P :)

    YanıtlaSil
  8. hypo; bir maliyeti yok ki, boş bir zamanımda tekrar yapıp size yollarım tabi :)

    chfashiontrend; ben de çok severimm onu :)

    Nepenthe; bana da çok mana bulurlar sorma :) Sen de koleksiyonundan yayınlarsan ne güzel olur aslında :)

    YanıtlaSil
  9. benim koleksiyonda yayınlanacak kadar özel bi ayraç yok henüz, ama koleksiyona her türlü katkıyı kabul ediyorum el emeği bi ayraç hiç fena olmazdı :))

    YanıtlaSil
  10. :) aklımdasın o zaman ..

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac