8 Ağustos 2012 Çarşamba

Edgar ve Douglas İkilisi

Şu sıralar bütün gün oturup, bir Edgar bir Douglas okuyorum.
Edgar bende sabittir, yanına sürekli bir kitap gelir, bildiğiniz üzre bu seferki Otostopçu oldu tabi.


Evin içinde bu iki tuğla gibi kitapla ordan oraya gezinip duruyorum.
Edgar'ın okuduğum hikayelerini tekrar okuyorum, altını çizmediğim yerleri çiziyorum.
O benim için sabit, sonsuz bir kitap.
Otostopçu'nun da bir kelimesini kaçırmıyorum, başlamadan önce çok güzel bir dille anlatıldığını biliyordum ama bu kadar da eğleneceğimi tahmin etmemiştim.
Ah Marvin, dostum.


Genelde güneş gittikten sonra, balkonda bu şekilde bakınarak kitap okuyorum.
Kucaklıyorum kitaplarımı, yerleşiyorum buraya.
İşin kötüsü Otostopçu'nun ben kitabı okurken, Duygu filmini alıp izledi.
Ama oturup tartıştığımızda, filmde bir sürü eksik olduğu ortaya çıktı.
Şimdi o da kitabı okuma meğilinde.
Bitireyim, belki filmi ben de izlerim bilemiyorum.
Şu an kafamda öyle güzel bir evren kurdum ki, bozulmasın da istiyorum.



Kitap okuma seansı şu sıralar çoğu zaman işte bunun gibi geçiyor.
İkisi de birbirinin sırasını bekliyor, evlatlarım benim.
2 kitabı bitirip ( Otostopçunun Galaksi Rehberi, Evrenin Sonundaki Restorant) 3.süne adım atabildim an itibariyle.
Onca ağırlığına rağmen derslere götürüp, orada da okuduğum oluyor inatla bırakmıyorum.
Bu sıcakta yapılacak olan sınavlar için bana şans dileyin, bu yüzden yazıya pek vakit ayıramıyorum.

Umarım herkes iyidir, yorum bırakamasam da elimden geldiğince dolaşıyorum.

11 yorum:

  1. Poe benim için de çok ama çok özeldir. Ben taşıması ve okurken tutması, kavraması zor olur diye kitaplarını ayrı ayrı alıp seriyi tamamlamıştım:) Şiirlerini de pek severim.
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
  2. Şair diye bir kitap vardı. Micheal Connelly idi yazarı.
    O kitapta seri katil Poe şiirlerinden bir dörtlük bırakırdı iz niyetine.
    O geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
  3. Poe hiç okumadım.Sanırım çok şey kaçırıyorum :(

    Bir Otostoçu'nun Galaksi Rehberi'nin ilkini okumuştum.Süper süper süper :)Bu tek kitap halini de görmüştüm.Alayım. ama önce listemi bitireyim ki hakedeyim di mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Yani daha ne olsun? Galaksiye bir de benim otostop çekmem lazım ama hala alamadım kitabı, sırasını bekliyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Poe sevgilime doğum günü hediyemdir. Kaçırıp okumaya çalışıyorum bazen :) Zaten bir anda okunacak ve bir okuyup bir daha okunmayacak bir şey değil. Kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  6. Otostopçunun galaksi rehberini çok merak ediyorum açıkcası.Filmi de vardı sanırım...

    YanıtlaSil
  7. otostopçu beni bekliyor hala:)

    YanıtlaSil
  8. "O benim için sabit, sonsuz bir kitap." ne güzel bir cümle kurmuşsun ve Edgar'ın hakkını vermişsin.Her iki eser de çok önemli,çok farklı.ikisiyle dolaşman da güzelmiş =)
    son günlerde,özdemir asaf ve poe şiirleriyle dolaşıyorum ben de =)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. okuyan; koleksiyon olsun diye bunu almak ve oradan okumak için baya bir beklemiştim vakti zamanında. o yüzden elimden bırakamıyorum, çok bekledim onun için :)

    Gece Yürüyüşü; gerçekten mi? bunu söylediğin iyi oldu, mutlaka bakacağım o kitaba :)

    okuryazar naneşekeri; mutlaka okumalısın, listeni tamamla o zaman rahat rahat okursun :)

    Mshn; bir zamana sıkıştır mutlaka, galakside otostop harika oluyormuş :)

    tansumut; aynen bir anda okunacak bir kitap değil, okunsa da ömürlük benim için :)

    Kitap Cumhuriyetim; evet filmi de var, ben de daha izlemedim. bitsin de bir bakalım.

    zoitsa; çok bekletmee :)

    Lady Jane; sen de harikasın, günlerin harika geçiyordur bu sıcaklarda :)

    YanıtlaSil
  10. Edgar Allan Poe benim içinde ayrı bir öneme sahip, hele bu şekilde bütün hikayelerinin bir kitapta toplanığını görünce hemen almıştım ama çok kalın olduğu için sadece evde okuyabiliyorum. Diğer kitabın da adını çok duydum ama alıp okumak bir türlü nasip olmadı, o kaadr iyi diyorsun yani, alınacaklar listeme ekleyeyim o zaman.

    YanıtlaSil
  11. drwilldone; ben de evde okuyorum çoğunlukla. emin ol çok seveceksin otostopçuyu da :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac