20 Ağustos 2012 Pazartesi

Siz de Böyle Canavar Mısınız?

Benim manevi bir kız kardeşim var, ondan burada bahsetmiştim.
Çeşitli sebeplerden dolayı onunla aylardır görüşemiyorduk
Bayram dolayısıyla, sonunda hasret bitti


Zaten karamık bir şeydi, yazı görünce iyice kararmış.
Kilo almış, serpilmiş, boyu uzamış kara suratın.


Vee yedim onu, kopardım kollarını.
Bu bayramı onu ısırarak geçirdim işte.


Sonraysa hiçbir şey yapmamış gibiydim, tabi.

Umarım bayramınız iyi geçiyordur.
 Varsa etrafınızda böyle bir velet yakalayıverin hemen.
Bilmem, onları böyle mi seviyorsunuz siz de :)

12 yorum:

  1. yaa çok tatlısınız :))) iyi bayramlar bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. güzelikler sizi sOn pozun çok doğal sevdim :))
    benim yanımda herdaim kollarımda iki melek var onlarla avunuyorum bende canım o cimcimede ablalrı olur:)

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli olduğunuz gözlerinizden anlaşılıyor, ne mutlu size , hep böyle bayramlar yaşayın...

    YanıtlaSil
  4. :) Çok tatlısınız!! Biri sarı şeker, diğeri esmer şeker :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel kızım benim iki yeğenim var sein yaptığın gibi bolbol mıncıklar, gıdıklar, severdim ama şimdi eşek kadar oldular o yüzden yapamıyorum:)))en kötü gününün böyle olsun:)sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yapmışsın..
    her yavru bir gelecek..senin ki dişsiz ve çok sevimli..şu an çirkin ördek yavrusu gibi dursa da geleceğin kuğusu olacak belli..:))

    YanıtlaSil
  7. iyi bayramlar :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  8. poliganum; teşekkürler, sana da iyi bayramlar :)

    mehtap; :)

    mavii; tabi olur :) oh ne güzeldir o melekler :)

    kitap eylemcisi; amin diyorum :)

    Düş Kızı; ahahah tam zıttız :)

    bücürükveben; annem kazık kadar kuzenlerimi de hala öyle sever, artık kaçıyorlar :)

    the bircan; :)

    crazywomanrosemary; mis gibi bir kuğu olacak hem de :)

    Ayshe Rose; teşekkürler :)

    Rainbow Gatherer; :)

    YanıtlaSil
  9. ha haaa evet annatmıştın daha önce.
    :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac