21 Ocak 2013 Pazartesi

Hayatıma Giren O Adam

Hayatıma giren yeni bir adam var şu sıralar. Yepyeni. Her şeyiyle yanında olduğum, hiçbir anını kaçırmadığım biri. Onu öptüğümden bu yana, kokusu hep burnumda gezdim mesela. Resmi odamda asılı, bakmalara doyamıyorum. 
Sanırım bir erkekten ayrı kalmayı, onu özlemeyi unutalı uzun zaman olmuş. O boşluğu doldurdu biraz da. Geldiğinden beri hayat daha bir yaşanılır oldu bu evde. 
Onu görme isteği, aklına geldikçe mutlu olma duygusu bitmek tükenmek bilmez oldu.
Neyse ki, istediğim zaman gidip görebileceğim bir yerde. 
Daha fazla anlatmadan, onu göstermeliyim.

Hayatımdaki o adam;


Görüldüğü üzre biraz Türkan Şoray gibi zaman geçirip, beklemek durumundayım.
Ama benim için sorun yok, zaten hayatım öyle geçiyor.
Sırf onun için dayanabileceğim.
Rakip tanımayacak sonuçta bu velet.

Bu küçük adam Altay'lı la bir de. İsmi bile Altay. Bildiğiniz İzmir'in o büyük takımı Altay!


Hağ bir de ufak bir sorun var. Sanırım sarışın hatunlar değil de, esmerler ilgisini çekiyor. 
Yani benden çok Duygu'ya şımarmasından bunu anlamış olduk.
Ama her şey baş başa kaldığımız ana kadar tabi.
Kulağına fısıldayarak irtibatı kaptım, beynine işledim.
Kahretsin ki kollarımda mis gibi uyuduğunda, bir sarışın hatunun huzurunu yakaladığı belliydi.
Üzgünüm Duygu.

Hayatımın umudusun la Altay!

Altay'ın doğumu için buraya bir tık :)

10 yorum:

  1. ama o kucuk adam yenır kı kımselerın yerını dolduramayacagı cınsten

    YanıtlaSil
  2. ay canııımmm ne tonton ama o yaaa :) allah bağışlasın hem ailesine hem sana :D

    YanıtlaSil
  3. Heeey büyümüş ufaklık :D Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  4. Ne şirin bir küçük bey bu maşallah. Bizim de ailemize yeni bir küçük adam girdi, ilk defa hala oldum ben:) Durumum seninki ile aynı hemen hemen. Allahım aşk bu olmalı!! :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın Altay!
    Neyse fazla sulanmayayım sahibi var :D.

    Bebek huzur veriyor insana. Nefesi kokusu gülüşü...
    Hep bu huzurla dolu ol inşallah :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac