18 Ocak 2013 Cuma

Çin Makarnası - Noodle

Uzun zamandır birlikte Çin yemeği yeme gibi bir niyetimiz vardı. Yani bu niyetin olduğunu ben sonradan öğrendim, ev arkadaşları tarafından konuşulmuş dahil edilmişim :)
Bornova'ya Almanya'dan gelen baba-oğul işletmeci tarafından açılmış bir Çin lokantası var şu sıralar. Sanırım bir buçuk aydır hizmet veriyor. Çin lokantası dediysem aklınıza, şu geniş menülerin olduğu, bol çeşitli bir yer gelmesin. Daha çok, Çin'de muhtemelen ara sokaklardaki ucuz mekanlar gibi bir yer. Öğrenciye yönelik tabi ki. Fiyatlar da gayet ucuz. Zaten şu an sadece makarna ile başlanmış. Daha sonra börek çeşitleri vs. eklenecekmiş.


İlk defa chopstick kullandığımdan tamamen acemi, fakat rahat bir şekilde yedim.
Arkasında gösterdiği biçim bu şekilde olmasa da tabi, ben iyiydim böyle kendi kafama göre.
Sebzeli makarna seçmiştik, üzerine attığımız sosla birlikte hayran oldum diyebilirim.
O sosun adını bilmiyorum, bilen varsa rica edebilirim :)


Sonrasında kendimi mutlu etmek adına bir kinder suprise almıştım. 
Ama içinden koca burunlu bir Sponge Bob çıktı. 
Yine diyorum, bu benim çocukluğumun kabusudur.
Herkese güzel oyuncaklar çıkarken, bana hep en  berbatları çıkardı. Bu da böyle bir pisliğimdir işte.
Bir kaç zamandır, abimden aşırdığım karikatür dergileri yerine,  artık kendim almaya başlamıştım.
Eskisinden daha zevkli değil tabi ama, idare ediyorum.

O kötü sınavlarımdan sonra, moral toplama çalışmalarım başarılı oluyor. Böyle ev arkadaşları oldukça sıkıntıya pek vakit kalmaması güzel tabi.

Çok iyi haftasonlarınız olsun!

7 yorum:

  1. Ben de böyle "ucuz" bir yer istiyorum ya :( Burdaki Quick China ve Teppanyaki Alaturka haddinden fazla pahalı. Noodle da ne güzel olur ama o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl. Kesinlikle ucuz bir yerler bulmalısın

      Sil
  2. Kinder Sürpriz ve noodle! Yanlarında Uykusuz ve Penguen!
    Süper güzel dörtlüler :))

    YanıtlaSil
  3. noodle istedi canımn yaa hem de bu saatte :(( neyse bebek size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. bende hep mutlu etmek ıcın bu yontemı yapıyorum kınder loves

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac