14 Temmuz 2012 Cumartesi

Ne yapıyor bu kız?

Kızlarla evi birkaç günlüğüne yalnız bıraktığımızı yazmıştım dün.
Ben şu an tam olarak neredeyim derseniz,
Ananemin kardeşinin kızında bulunmaktayım. 
Ama o da sıcaktan bunalıp hafta sonu için kendi kızıyla tatile gittiğinden dolayı, onun evinde pek de tanımadığım ama onunla da akraba olduğum söylenen ben yaşlarında iyi bir kızlayım
Kendisi, ananemin kız kardeşinin oğlunun kızıymış
Akraba karmaşasının içindeyim şu an, karıştırmış olabilirim bile.


Ananemin kız kardeşinin oğlunun kızı kursta olduğundan, ben bütün gün evde yalnızdım
Ders çalışılmalıydı tabi.
Ama onun dışında her şeyi yaptım, 
Resimlerle oynadım, müzik dinledim, sonra yine müzik dinledim
Bütün gün müzik dinledim
Masam da sonunda bu haldeydi
Terasta oturuyorum evet püfür püfür olması gerekir ama, yok değil.
Ben de gün batımını izledim


Gün de battığına göre, artık ders çalışabilirim, belki
Ah bir fotoğraf makinem olsa, ne şaheserler yaratacağım ben bir de ama işte..
Sanırım analog makinelere aşık oldum, ama param yok öğrencilik malum

Umarım herkes çok iyi bir haftasonu tatili geçiriyordur
Zira bu kız, sizin bloglarınızı okuyup iç geçirme derdinde.

14 yorum:

  1. O Fenerbahçe logosu varya ona bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ne güzeldir o terasta gün batımını izlerken şarap içmek :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de az önce Zenit'imin filmini bitirmenin heyecanıyla eve geldim:D nasıl çıkıcak, hangi güne çıkar merak merak merak^^

    o değil de canım halley çekti:/

    YanıtlaSil
  4. İç geçirecek bi şey yok, öğrenciliğinin kıymetini bil.

    YanıtlaSil
  5. Sahilde Kafka'yı çok merak ediyorum, bitirince yorumunu keyifle okuyacağım.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  6. Gece Yürüyüşü; o nasıl bir göz! ben bile görememiştim :)

    Düş Kızı; keşke güzelim terasta yapabilseydim öyle bir şey bugün..

    Joy; ya işte ben de o heyecanı yaşamak istiyorum! bende daha halley var joy, gel bakalım :)

    Arman; bilmeye çalışıyorum, ama sıcaklar el vermiyor pek..

    okuyan; sınavlardan dolayı biraz gecikmeli de olsa yorum gelecek, sevgiler efendim :)

    YanıtlaSil
  7. Sarı laciverte duyarlıyım. Yoksa görmem :)

    YanıtlaSil
  8. Gece Yürüyüşü; o zaman, harikasın! :)

    YanıtlaSil
  9. terasda gün batımı izlemekte fena değildir heralde =) imrendimm...

    YanıtlaSil
  10. sahiden o nasıl bi akrabalık öle.
    :)
    güzel gün geçirmişsin.
    :)
    ilk foto çohoş.
    :)
    analog da alırsın sona sabırsız.
    :)

    YanıtlaSil
  11. kalem kutunun içindekileri ve bir de kalemlerini tanıtan bir yazı yazabilir misin? rumuz: melis

    YanıtlaSil
  12. yalnız bugun yazarsan iyi olur çünkü yarın sabah bulgarıstana gidiyoruz.biz bulgaristan göçmeniyiz de.

    YanıtlaSil
  13. biz bulgaristana gitmekten vazgeçtik ne zaman istersen tabii yazmak istersen yazabilirsin

    YanıtlaSil
  14. çokomell; öyle gerçekten.

    deeptone; sorma deep iyice heves ettim bakalım ne olacak :)

    adsız; tabi yazmak isterim, fakat normal gönderi bile giremiyorum şu sıralar. ama aklımda bu. elimde fırsat olduğunda yapacağım.

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac