30 Temmuz 2012 Pazartesi

Teşekkür Ederim!

Doğum gününde yaptıkları, yani yapmaya çalıştıkları yetmezmiş gibi (çalıştıkları diyorum çünkü bütün sürprizleri şahsen mahvettim) dur durak bilmeden çalışmışlar.
Ama bunu gerçekten yakalayamamışım, ard arda mailler gelince şaşırmadım değil :)





*Eski (hala tabi) bir Johnny sevdalısına, yeni nesilden kutlama, çok sevdim :)


Abladan gelen;




Ve bir de benim o iki deli arkadaşım :)



Kendilerini likitle boyadıklarından, neredeyse yarısı akmış bu sıcakta :)

crazywomanrosemary'nin dediği gibi bir tek onlar değil, asıl siz de varsınız hayatımın kocaman bir kısmında.
Blogu açmadan önce kafamda çok soru işareti vardı, hepsini teker teker çözdünüz.
1 yılını doldurmak üzere bu blog ve sizleri tanıdığım için o kadar mutluyum ki!
Hepinize tek tek çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz ve hep yanımda olduğunuz için!
Bu seferi halimle benim de yalnız olmadığımı hissettirdiğiniz için teşekkürler en çok da!

2 yorum:

  1. Ne güzel di mi insanın dostlarını yanında görmesi hissetmesi..:))Dile kolay bir yıl geçivermiş..:))

    YanıtlaSil
  2. çohooooş sarı papatya pirensesiii.
    coni depp haaa.
    :)
    iyi ki varsın bak iyi ki varsın diyom ha.
    :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac