2 Aralık 2011 Cuma

Noel Gallagher #2


Oasis'in herkes tarafından bilinen Stop crying your heart out ve wonderwall adında iki güzel parçası vardır.
Herhangi bir filmde, dizi sahnesinde çok kullanıldığından dolayı aşina olunmuştur bunlara, yani herkes bir yerde mutlaka duymuştur.
İşte bundan yola çkarak, sadece bu iki şarkısını bilip de gruba sürekli sövenler var etrafta hala.


Ama benim diyeceklerim kesinlikle bunlar değil.


İstiyorum ki herkes sadece o iki şarkıyı bilsin, dinlesin
Kalitesiz müzik yaptıklarına inansın insanlar ve etraflarını da inandırsınlar
Hatta herhangi bir grubun Beatles çakması olabileceği ihtimalini savunarak, bu damgayı yapıştırsınlar onlara
O kadar ki;
Berbat bir müzik yaptıklarını kabul etsin bütün evren
Sonra herkes
Bir kenara çekilsin,
Ve sussun ..





Onlar, O, Noel , Liam..
Sadece bana ait olsun
Onca şarkı sadece benim için yazılmış olsun
Sadece ben bileyim, ben dinleyeyim
O sesiyle birlikte, kelimeler benim için çıksın ağzından
Benim için bir araya getirilsin cümleler
Sally derken, sadece beni kastetmiş olsun
Hepsi bana ait olsun
Sadece bana ..

Yazının başlığını Kafamda Çalanlar koyamadım tahmin edersiniz ki ..
Şarkı, hayatımın en isabetli döneminde, Noel tarafından çıkarılmış yeni albümünden, "The Death of You and Me"


Bu adam hakkında daha önce de söylediklerim için buraya :)

1 yorum:

  1. Gecen o i ısı bize yazıyor iste:)))

    Bizde gel
    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac