3 Aralık 2011 Cumartesi

Filmlerden Bir Gün #4 / Fight Club


Hasta yattığımdan dolayı, ıhlamur çayımı alıp battaniyemin altında film izliyorum sadece
Fight Club'ı seçtim bunun için, kaçıncı kez izlediğimi bilmiyorum


Bana çok iyi gelen filmlerden bir tanesi
Zaten hakkında çok da fazla konuşmaya gerek yok
Bir Efsane ..


Fakat nedense Chuck'ın yazmış olduğu kitabı okuyamıyorum bir türlü 
Ne zaman niyetlensem, onun yerine başka birşey okuyorum
Heralde zamanı gelmedi daha
Kafam boş ve daha rahat olmalı
Tadını çıkararak okumalıyım


Bir de ;
Şu hatun gibi sigara içemeyeceksem eğer, başlamanın ne anlamı var ?
diye düşünüyorum her seferinde ..

Sigaraya karşıyımdır evet, içen de beni ilgilendirmez ama  sağlık falan değil de, ben olaya tamamen yakışması açısından bakarım, 
Yine izledim, yine buraya geldi olay
Onu ne zaman sigara içerken izlesem bu aklıma geliyor ne yapayım
Onu gördükten sonra, 

Evrende hiçbir kadın, bu hatunun ötesine geçemezmiş gibi geliyor 

6 yorum:

  1. marlaa :) gerçekten karizmatik bu kadın.brad pitt ve edward norton'ın olduğu bir filmde bile ön plana çıkabiliyorsa bir insan,şahane değil de nedir ? :)

    YanıtlaSil
  2. bir tümör'üm olsaydı, adını marla koyardım :)
    Öyle de bir hatun işte .

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun çok....bir an önce iyileş...film hakkında da yorum yapmayı bile gereksiz buluyorum.Harika...tşkler..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim, daha iyiyim

    YanıtlaSil
  5. daha iyi olman güzel bir haber...

    YanıtlaSil
  6. amazing movie...one of my favourites...

    kiss,
    http://cocobloggers.blogspot.com/

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac