26 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni Oda

Taşındığımda aslıda kafamızda belirli bir yer yoktu. Çünkü 3 hatun yaşadıkları için, ev de 3 oda bir salondan oluşuyor. Ama salon büyük olduğundan, bir bölümünü benim odam olması için ayırdık ve ben de oraya yerleştim. 


Kışın balkona çıkılmadığından dolabımı, hemen önüne yerleştirdik. Üzerini kitaplığım olarak ayarladım. İzmir'de olan kitaplarımdan oluşan yeni kitaplığım bu oldu.
Yanındaki duvara da, benim için önemli olan materyalleri ekledim.


Kitaplık benim için odadaki en önemli şey. Eşyalarımdan, masamdan önce, bavuldan çıkardığım kitaplarıma nefes aldırdım. Özenle yerleştirip, diğer eşyaların düzenine geçtim. Hemen yatağımın karşısına koydum onları ki, sabah kalktığımda göreceğim ilk şey olsunlar.


Yatağın kenarında duvarda yer alanlar. Singing in the Rain Şebnem ve Duygu'dan doğum günü hediyesiydi.
Geldiğinden beri baş ucumda.
Hastası olduğum Dünya Haritası'nı da Şebnem'in babası benim için getirmişti.
Ve alttaki ufak görünümlü dünya!
Gece, ışık olmadığında onu seyretmeye bayılıyorum. Öyle güzel parlıyor ki.
Zaten içinde yaşadığım düşlere, bunların büyük katkıları var.


Bugün aldığım ve görünce tam benlik! nidalarıyla aldığım kupa.
Masamda duruyor olacak sürekli.
Mevcut kupa sayım çok fazla olsa da, üzerindeki "martı", deniz feneri ve yelkenlilerle her baktığımda içimi açıyor.
Bana, Martı'yla ilgili güzel planlarımı hatırlattığı için önemli.

Şimdilik, odamdan gösterebiliceklerim bunlar. Masamı şekle şemale soktuğumda, onu da fotoğraflarım. 
Tek eksik olan şey, perde artık. Salon ve benim odamı ayırabilmesi için araya ufak çapta bir şerit olacak.
Bu huzurlu evimden yazdığım ikinci yazı. Umarım bundan sonrası da hep böyle olur :)

12 yorum:

  1. benı bır o atlas bır de polaraıd makıne ıle aldın ...bak ıkea dan yan raflar alıp o guzel manzaranın yanında kahvenı ıcebılecegın bır alan yaratsana kendıne

    YanıtlaSil
  2. Çok çok keyifli vakitler geçirirsin inşallah yeni ve güzel odanda ^-^

    YanıtlaSil
  3. Dünyaya bende bayıldım :)
    Umarım aynı heves ve mutlulukla devam eder bu süreç ve sonrası:)
    Bu arada mimin var bende. yapmak istersen tabii.
    Sadece haber vermek istedim :)

    YanıtlaSil
  4. Dilerim çok mutlu olursun bu yeni odada

    YanıtlaSil
  5. Keyifle otur yeni odanda, yeni evinde:)

    YanıtlaSil
  6. yeni odanda yeni yilda yeni yeni guzellikler yasaman dilegiyle guzellik :))

    YanıtlaSil
  7. Odanı güle güle kullan tatlım, hayırlı olsun :)
    Hiç ağlama orada emi, duvarlar gözyaşlarına değil; kahkahalarına şahit olsunlar!

    Kitaplık şahane bu arada ;)
    Keyfili okumalar dilerim canım...

    YanıtlaSil
  8. Güle güle oturman dileğiyle :)

    Not: Saatini feci kıskandım :D

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun :) içinde çok mutlu günler geçer ınşallah. P.S. Büyük utanç hissiyle itiraf ediyorum: bende Edgar Allan Poe-nun bir tane bile kitabı yok :(

    YanıtlaSil
  10. ayyyy valla fotolardan bile huzur fışkırıyor allah bozmasın bebek :D

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir dünya yaratmışsın kendine canım, yeni evin ve odan hayırlı olsun ayrıca o kupaya da bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  12. Grace Happy; Balkon kapısı açıldığında, raf oraya sığmayacak malesef Grace. Ama bu iş aklımda, diğer taraf için güzel bir fikir.

    okuyan; çok teşekkür ederim!

    Gece Yürüyüşü; umarım dediğin gibi olur, çok teşekkür ederim. Mim için de ayrıyetten teşekkürler, son zamanlarda cevaplayamıyorum ama aklımda olacak :)

    Cessie; teşekkürler cessie :)

    Handan; çok teşekkürler :)

    agresif prenses; çok teşekkür ederim! :)

    Düş Kızı; ne güzel dilekler bunlar! çok teşekkür ederim can arkadaşım!

    Zihnin Arka Sokakları; ahahah! Rolling Stones hastalığım :)

    Leylək Xəlifə; çok teşekkürler :) iyi bir okuyucusun, eminim kitaplığında Edgar'ın bir kitabına yer açabilirsin :)

    Hamide; amin! diyorum :)

    greta; çok teşekkürler greta!

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac