29 Haziran 2012 Cuma

Durduramıyorum!


Ontheroad: Sergül ablaa, bana aklına gelen ilk Murakami kitabını söyler misin?
Serrose: Sahilde Kafka!
Ontheroad: Tam istediğim cevap!

Ve bu konuşmadan sonra kaçınılmaz son.
Yanına Otostopçunun Galaksi Rehberi de gelecekti ama, o koskocaman baskısı bitmiş 
Zaten tam ben almak istediğimde bütün kitaplar çekiliyor piyasadan
Nalet bir insan mıyım neyim.
Şimdi internetten almak durumunda kalacağım


Diğer evlatlar bunlar, gerçekten evlatlar ama.
Chuck'ın Tekinsiz'i ve yanında da adını ısrarla aklımda tutamadığım Algı Kapıları
Bunları alış hikayesi, güzel öyle.

Kendimi durduramıyorum işte. Çıldırmışçasına kitap alıyorum.
Ama buna rağmen kendimi engellemicem
Kitap okumak kadar, alması da zevkli be.
Durmalıyım artık biliyorum ama,
Alıcam ya.

5 yorum:

  1. En iyi alışveriştir kitap almak aslında:)Bak ben de duramıyorum almadan:)Haruki'nin kitaplarını bende çok merak ediyorum.Bir ara o yazarı da sıraya dizmek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. heeey ama sen gerçekten elit bir okuma kültürüne sahipsin. taş gibi kitaplar seçiyorsun. insan bunları tabi çılgınca okur.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Kitap Cumhuriyetim; kesinlikle sırada yer almalı.

    deeptone; sen de öylesin deep, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Haruki Murakami çook severimm....kitap almaya gelincee harika bir duygudur...

    YanıtlaSil
  5. ekrem; benim de en sevdiklerimden oldu

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac