11 Mayıs 2016 Çarşamba

Kitap Ağacı'yla Bir Gün

Kitap Ağacı oluşumunu instagram üzerinden bilenler vardır. Bilmeyenler için de azıcık tanıtmış olayım :)

Kitap Ağacı bir grup kitapseverin bir araya gelerek instagram üzerinden oluşturduğu bir topluluk. Birlikte ayın kitabını seçerek okumalar mı dersiniz, yazarlarla buluşmalar söyleşiler mi dersiniz, gezmeler tozmalar mı istersiniz, şehirlerde kütüphane kurmalar mı, tanışmalar kitap konuşmalar mı hepsi bu toplulukta! :)
Şu an birçok şehirde faal durumda ve şehir sorumluları bulunuyor. Hangi şehirdeyseniz etkinliklere, yazar buluşmalarına katılabilir, sizin gibi birçok kitap sever harika insanlarla tanışabilirsiniz.

Hala gelmediyseniz gelsenize! :)

Kitap Ağacı instagram profili için şöyle tıkırdayın.
Kitap Ağacı web sayfası için böyle tıkırdayın.

Kitap Ağacı'ndan tanıştığımız dostluklarla geçtiğimiz pazar günü yine ufak bir gezideydik. Bol fotoğraf çekmeli, bol eğlenceli, kahkahalı bir gün oldu. Etkinliği her detayıyla sevgili Korhan arkadaşımız üstlendi. Biz de ona uyduk sabahtan düştük yollara :)

Bol fotoğraf, bol gülücükler!

Eminönü'nden bir boğaz turuyla başladık. Bizim katıldığımız şehir hatlarındaki uzun boğaz turuydu. Yaklaşık 1 veya 1,5 saat sürdü.



Şansımıza hava da güzeldi. Dışarıda oturduk ama bir zaman sonra donduk ve içeri geçtik tabi :)


İlk kara durağımız Anadolu Kavağı ve Yoros Kalesi'ydi.



Manzaranın güzelliğinden kaleyi görmek mümkün müydü dersin?



  
                                                                Elif mesela uçar mesela!





Sonra vapura binip döndük. İndiğimiz durak sanırım Beykoz'du (yine unuttum) ve minnak teknelerle boğazı geçtik. Şu 26 yıllık hayatımda ilk kez boğazın ortasında denize bu kadar yakın oldum. Vov!





Ya bu balonlar çok hüzünlü değil mi? Bir tek bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama şu kare mesela resmen üzüyor beni. Halbu ki balonlar rengarenk! Ama vurulmak için konulmuşlar.
Ben ve cansız nesnelere olan bağlılığım!


En merak ettiğimiz Japon Bahçesi!








Şöyle söyleyeyim, fazla huzurdan ruhu orada bıraktık döndük.
Sakura görürüz sandık, ama zamanı geçmiş tabi.
Yoksa her yer kırmızı-pembe mis gibi olacaktı.
Gün çok yorgun, ama harika bitti.

Geçtiğimiz pazarı aynı zamanda Dünya Fötr Şapka Günü ilan ediyorum!
Sokaklarda birkaç kişiyle fötr şapkalılar olarak birbirimize şapka selamı verdik. Nasıl güzeldi :)

Instagram hesabım için şöyle buyrun -- Yoldaa
Snapchat'te de çok eğleniyorum gelin -- yoldaa

Beni buralarda bulabilirsiniz zira paylaşmadan durmuyorum.

Mutlu kalın efendim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac