8 Mayıs 2012 Salı

Ne Mi Yaptım?


Uzun zamandır yorumlara, maillere cevap verememiştim.
Herkese yazdıklarından, yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum.
Ben bir süre kafamı dinlemedeydim.
İzmir'de 4.üyesi olduğum evde zaman geçirdim.
Çok gezip dolaştım.
Arada insanın sadece kendine vakit ayırması, canının istediği şeyleri yapması kadar güzel bir şey daha yok.
Sonunda gayet zinde bir şekilde dinlendim ve buradayım


Bu arada köye gelen dostlarla yaptığımız mini piknikten fotoğraflar ekleyeyim istedim.
Yaz çocuğu olduğumu söylemiştim.
Böyle güzel havaları ne kadar çok bekledim bilemezsiniz.


Feza.
O dostlardan bir tanesi.
Burada dertsiz tasasız bir günümüzde.
Herkes huzurlu.
Ama;
Dün onu Afyon'a memleketine yolladık. Perişan bir halde itiraz etmeden kabul etti.
Daha önce ölümü hiç yaşamamış o. 
Telkin edilme çabalarını hiç bilmemiş.
Hiç, daha önce kimseden 'ümidini kesme' gibi sözcükler duymamış.
Dedesi şu an beyin kanamasından yoğun bakımda. 
Çok yaşlı olduğundan İzmir'e getirilemiyor.
Ve biz, iki gündür onun için dua ediyoruz.
Eminim ki siz de dualarınızı esirgemezsiniz.
Herkese şimdiden tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

4 yorum:

  1. Evett, nerelerdeydin sen? Özletmiştin kendini :))

    YanıtlaSil
  2. Mutlu ve güzel geçirdiğin anların çoğalması dileğimle canım.
    Arkadaşının dedesine de acil şifalar diliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Düş Kızı; ben de sizi özlemiştim düş kızı, geldim sonunda :)

    okuyan; çok teşekkür ederim her iki dileğin için de. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. umarım iyileşmiştir köylü güzelleri.
    :)

    YanıtlaSil

"Kaybettiği her şeyi geri alma derdindeydi, kayıplarının sonu yoktu, hayat sonsuza kadar böyle devam edecekti."
Jack Kerouac